Hva jobber vi med?

TonjeH skrev:
Butikksjef

Synes det er litt for stressende jobb når jeg er gravid dessverre :(

TonjeH skrev:
Butikksjef

Synes det er litt for stressende jobb når jeg er gravid dessverre :(

Æ e sykepleier under videreutdanning til intensivsykepleier:-)

jobber ikke, har ikke arbeidstillatelse:/ men begynner paa avstands studier i slutten av maaneden:)

Pedagog

Jeg er student, skal gå 2 årsstudium bedriftøkonomi til høsten (deltid/sammlingsbasert) også jobbe som vikar litt over alt :P så håper jeg at jeg får meg noe innen økonomi etter jeg er ferdig me studiene :) Vi har statens innkrevningssentral i nabo kommunen, så der er det fuuuult av jobb....håper jeg ;)

Jobber i en kommunal vedlikeholdsavdeling. Sveiser, snekrer, maler etc..

Jurist

Jeg er hjemmeværende mamma:)

Jeg er barnevernspedagog men har ingen jobb å gå tilbake til etter endt permisjon.
Kunne tenke meg å studere mer. F.eks til spes.ped eller liknende, ta en master kanskje.
Men om jeg skulle begynt med det til høsten må jeg ta litt ped allerede nå etter nyttår, så jeg må tenke litt på om jeg orker det nå som jeg er hjemme med Lillebror. OG så er vi avhengige av at jeg jobber endel ved siden av fra mai av da mine permisjonspenger stopper da.
Det blir spennende å se hva det blir til =)

Jeg holder på med mastergrad i spesialpedagogikk. Har ett år igjen, fortsetter på studiene til høsten. Deilig med ett helt år fri etter mange år som student! :) Jobber deltid i barnehage ved siden av, regner med jeg begynner å jobbe der igjen i juni når mannen skal ut i permisjon!

Back
Topp