Hva jobber vi med?

Jeg jobber med opplæring i oljebransjen. Veldig spennende og variert jobb!

Hovmester

Hjemmeværende

Sykepleier, for tiden hjemme med barn :)

Butikksjef

Synes det er litt for stressende jobb når jeg er gravid dessverre :(

Student.. 

Butikkmedarbeider. Har tatt salg, service og sikkerhet kurs på 1 år, og mangler litt under 2 år med praksis i butikk før jeg kan ta fagbrevet:)

Førskolelærer og avdelingsleder barnehage 1-3 års avd. Mine fagarbeidere har gjennomskuet meg siden jeg nå kan finne alle bæsjebleier før dem. Jeg fant ingen eller veldig få før jul.

mammaspire skrev:
Førskolelærer og avdelingsleder barnehage 1-3 års avd. Mine fagarbeidere har gjennomskuet meg siden jeg nå kan finne alle bæsjebleier før dem. Jeg fant ingen eller veldig få før jul.

Haha, luktesansen blitt skjerpet?:P

Dytter.... =)

Studerer master i spesialpedagogikk, så arbeidsdagene mine består av lesing av mye tørt stoff og forelesninger. Noe som kan være en utfordring i og med at jeg sovner så himla lett om dagen, får ikke lest mange setningene før øynene faller igjen!

Jobber på matvarebutikk
Har fagbrev i butikkfaget :) 

Jeg jobber som pedagogisk leder i en barnehage. På en avdeling med barn i alderen 3-6 år

Jeg jobber fast deltid som assistent på et sykehjem/behandlingshjem for demente..
+ at jeg studerer medisin grunnfag! Håper på å få tatt sykepleiestudiet etter hvert! :)

Jeg er sykepleier på en kirurgisk avdeling

Back
Topp