Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende drømmejobber du har daJobber I matbutikk å nei er ikke drømmejobb. Drømmejobben er ikke bare enkunne tenkt meg å drevet ett inn I spania/Portugal. Hatt en liten kafé her I Norge. Eller kjøpt og pusset opp hus for så å selge dem igjenn. Mine tre drømmejobber
![]()
Åh, kollegaer har enormt mye å si!Jobber som økonomisk rådgiver - kanskje ikke drømmejobben, men føler at jeg hjelper andre og har fantastiske kollegaer
Kunne godt tenkt meg å jobbe med noe mer internasjonalt, fått bruke språk litt mer i hverdagen. Hadde flyttet på flekken hvis jeg hadde fått en (greit betalt) jobb i Australia![]()
Det skjønner jeg du ikke vil nå jaJobber på rema, og det er absolutt ikke drømmejobbengår på et studie som skulle få meg mot drømmejobben som korrespondent. Men så kom vesla, og nå vil jeg ikke til en krigssone med det første
alltid hatt en drøm om å drive noe eget da, kanskje en liten koselig kafé? I første rekke ønsker jeg å få en jobb hvor jeg får jobbe med mennesker (kanskje et asylmottak f eks), så får vi se
![]()
Åh ikke værst! Må være tøft?Utdanna barnevernpedagog, og jobber som miljøterapeut ved en barnevernsinstitsjonElsker jobben min
Måtte vært sykepleier om det skulle vært noe annet! Intensiv eller operasjonssykepleier kanskje?
OhJobber som kunderådgiver på bilverksted, elsker jobben min! Og kan ikke noe særlig annet enn bil heller. Drømmejobben må være å bli ettermarkedsjef, som er leddet over meg. Enten i en bedrift eller kjedekontor
Snakker fransk og engelsk flytende, kan forstå spansk (hvis de ikke snakker for fort) og noe italienskÅh, kollegaer har enormt mye å si!
Hvilke språk kan du?
OhHar du noen andre kvinnelige kollegaer?
![]()
Hva gjør en ettermarkedsjef?
ok ikke værst!Snakker fransk og engelsk flytende, kan forstå spansk (hvis de ikke snakker for fort) og noe italiensk
Liker å sjefe litt og ha mye ansvar du daHar ei! Hun er salgssekretær!
Etternarkedssjef er ansvarlig for verksteddrift, skadravdeling og Delelager. At de går i pluss budsjettmessig, at alle trives etc. I tillegg til alle tall og rapporter og slikt skal sendes. Rett og slett driftsansvarlig i bedriften utenom bilsalgdet er salgssjef, så er daglig leder over de to. Digger sjefen min, men jeg er nestkommanderende nå, så liker at han er borte så jeg kan gjøre hans jobb
![]()
Liker å sjefe litt og ha mye ansvar du da
Jeg vurderer videreutdannelse innen ledelse![]()
ok ikke værst!
Utover engelsk her så kan jeg forstå tysk.
Ja blir nok til detGo for it! vurderer videreutdannelse i ledelse selv, men har kun fagbrev, så må ha allmenn påbygg først
Ja blir nok til detBare vente et par år iallefall
Tror ikke jeg orker nå med 2 små
![]()