Hva jobber du med/som, og hvor stor stilling har du?

Jobber 100% som kokk. Trives med selve jobben og kollegaene,men HATER arbeidstiden:/

Jobber 70% stilling som miljøarbeider med multifunksjonshemmede barn.
Er veldig glad i jobben min. Har permisjon nå

50%, sikkerhetsrådgiver.

Så siden det er så populært å regne store prosenter på barn man har, så har jeg vel ca. 450%, da ett av mine tre barn har spesielle behov og er svært krevende.

Gikk ned fra 100% til 50% for 1/2 år siden, og det har vært veldig bra for oss som familie.

©Smartass skrev:
Jeg er mamma til 3. Det vil si at jeg har 600% stilling. (200% x3. De sover om natta :P)

Sterk prestasjon. Leser noen ganger her inne at "det dere (hjemmeværende) gjør hele dagen, gjør også vi andre, bare at vi gjør det etter en lang dag på jobb". Tull. De som jobber ute (som meg selv) passer ikke egne barn hele dagen i tillegg til jobben sin. De/vi er bare sammen med barna noen få timer etter jobb frem til legging + husarbeid etc 

Ny jobb, 100 % stilling. Men har til gode å jobbe kun 100%, har vært overtid hver bidige dag siden oppstart (en stund siden, uten å utdype hvor lenge det vil si)

Lærer/spes.pedagog  i 100% stilling :)

50% stilling som hjelpepleier på sykehjem.
Ønsker 75% fast, så slipper jeg gå ekstravakter for at økonomien skal holde :)
Også ønsker jeg å bytte fra sykehjem til hjemmetjeneste..

Jobber på Olafiaklinikken 50% som hjelpepleier. Tar også extravakter i hjemmesykepleien som ergoterapeut hos en trafikkskadd bruker som trenger 1:1 oppfølging mesteparten av døgnet.

Back
Topp