Hva jobber du med/som, og hvor stor stilling har du?

Jeg er hjemmeværende.. 200% stilling  
Trives med å være hjemme, men økonomisk er det ikke så greit, håper å få gjennom omsorgslønn siden dette faktisk er noe jeg ikke kan velge bort

1. August begynner jeg som resepsjonist, 100% stilling.

jeg er hjelpepleier og jobber 50% natt, det er nok for meg siden jeg ikke er helt frisk. så går på  inntil 50% AAP i tillegg.

sogn78 skrev:
Jobbar som psykiatrisk sjukepleier på ein lukka avdeling. Jobbar 100%. Skulle gjerne gått ned i stilling, men etter at me kjøpte hus så har me ikkje råd til det desverre :o(

i enkelte tilfeller kan man i prinsippet tjene mer med å gå ned i stilling og jobbe ekstra vedsiden av...det har i allefall jeg funnet ut, men klart det er jo en mye større trygghet å ha 100% stilling da.man trenger jo en jevn inntekt når man skal betale på lån.

Begynner igjen som butikksjef 1 aug i 100% stilling og gleder meg i hel!
Har vært hjemme i mange år med smått utenom et lite avbrekk som
resepsjonist noen mnd før 3 gull kom.
Skal bli godt og komme tilbake til det jeg liker best,var leder i butikk før og
tilsammen 10 års erfaring fra butikk så dette blir goooood.

Strikkeguri skrev:

sogn78 skrev:
Jobbar som psykiatrisk sjukepleier på ein lukka avdeling. Jobbar 100%. Skulle gjerne gått ned i stilling, men etter at me kjøpte hus så har me ikkje råd til det desverre :o(

i enkelte tilfeller kan man i prinsippet tjene mer med å gå ned i stilling og jobbe ekstra vedsiden av...det har i allefall jeg funnet ut, men klart det er jo en mye større trygghet å ha 100% stilling da.man trenger jo en jevn inntekt når man skal betale på lån.

Ja, det har du nok rett i. Desverre er det lite ekstravakter å oppdrive der eg jobbar, og eg står sist på lista for å få dei, fordi eg er dyrast i drift (alle assistentane stikker av med vaktene). Kunne sikkert jobba på andre avdelingar, men er litt pinglete sånn... Me får berre holda ut eit par år, og så evt få ein ny liten snart, så eg får ut i perm igjen ;o))

Sykepleier ansatt i 100 % stilling. Men går nå i ulønnet permisjon og tar bare vakter, tar gjerne nattevakter, helg og kveldsvakter slik at minstejenta slipper å begynne i b.hagen ennå. Dette fungerer bra for oss. Har ikke gått i 100 % etter at jeg fikk de to minste barna, men hatt redusert stilling etter eget ønske. Har en arb.plass der det ikke er noe problem å få ekstravakter om det skulle knipe litt en mnd.

Sykepleier ansatt i 100 % stilling. Men går nå i ulønnet permisjon og tar bare vakter, tar gjerne nattevakter, helg og kveldsvakter slik at minstejenta slipper å begynne i b.hagen ennå. Dette fungerer bra for oss. Har ikke gått i 100 % etter at jeg fikk de to minste barna, men hatt redusert stilling etter eget ønske. Har en arb.plass der det ikke er noe problem å få ekstravakter om det skulle knipe litt en mnd.

Har 50 % fast stilling som assistent  i SFO men tar vikartimer i skolen som assistent da med barn med spesielle behov. Søkte om større stilling i skolen (80% tilsammen) men det er nedskjæringer i kommunen så jeg får ingenting fast i skolen. Men jeg trives kjempegodt og utsiktene for å få større stilling senere er absolutt tilstede.

Jeg er mor til 3, ei med spesielle behov som krever litt ekstra - så det er godt å ha litt formiddager fri også.

Jeg er gruppekoordinator for en gruppe på 6 ansatte på Kundeservice i en større bredbåndsleverandør. Jobber 100%. 

Jeg er program rådgiver, jobber 100%...hadde vært godt å jobbe mindre, men er jaggu meg godt med full lønn også;) :)

Avd leder i butikk, har jobbet 70% stilling etter permisjon, og stooortrives med dette, og økonomien tilsier at vi kan gjøre det

Jobber 100% som billdebehandler/retusjør/digital tekniker i en profotolab. Skulle gjerne hatt kortere arbeidsdager. Og nei, jeg trives IKKE i jobben min men det er kun p.g.a en surpomp av en sjef, jobben i seg selv er helt grei. Søker meg etter ny jobb nå men ikke så lett å finne noe i den bransjen... :-(

hissigproppen skrev:
Saksbehandler 100%.

Syns det er passe og lett å flekse.

Samme som deg. Hverdagen funker greit, men selvsagt hadde det vært deilig med mer fri 

Back
Topp