Hva jobber dere med???

Er utdannet hudpleier og medisinsk sekretær, går nå siste året på ingeniørutdanning i Trondheim (materialteknolog/metallurgi som er kjemigreier for de som ikke har hørt om det før[:)])

Jeg er utdanna sykepleier, og stortrives med det. Jeg ble ferdig utdannet desember 2008, så jeg jobbet ikke lenge før jeg ble smelt på tjukka :)

Jeg er butikksjef på BikBok![:)][:)]

er overkonduktør i nsb jeg [:)] etter min mening verdens beste jobb [:)]
Men har sykemeldt meg nå pga sikkerheten ombord i toget[:)]

er frisør, jobbet samme sted i litt over 7 år nå[:)]
Lurer litt på om jeg skal ta noe videreutdanning, men er ikke sikker på hva enda:)

utdannet som kokk, men jobber på ferskvarer avdeling. er føreløpig sykemeldt for å ikke få for tidlig fødsel og at det er tungt å jobbe om dagen hvor man må stå hele dagen

ORIGINAL: Mynona

Jobber i reisebyrå [:)] Paradisreiser [:D]

Jatakk, eg kan gjerne jobbe i paradise reiser og :-)

Eg er pleieassistent på eit omsorgsenter, men er i forlenga permisjon med Embrik[;)]

Pleieassistent/vikar i hjemmesykepleien! Hvis alt går etter planen blir jeg student som Helsefagarbeider fra høsten 2011 [:)]
Men nå er jeg bare hjemme!

Vernepleier, jobber i oppsøkende rusteam. For tiden omplassert fra direkte brukerarbeid til prosjekt innen samme team pga risiko ift graviditet , trapper ned til 80% fra fredag av. På tide å slappe av litt!

Jeg er student, og skal jobbe som lege om noen år når jeg er ferdig[:)]

Ellers jobber jeg i pleien på sykehjem/hjemmepleien ved siden av for å få erfaring, men blir sykehusjobbing etterhvert. Men, nå er jeg i barselspermisjon[:)] Og skal holde alle de ukene (56) jeg kan holde permisjon før studiestart igjen, for jeg var så heldig å få utbetalt fulllønn nå i Hele barselsperioden istedenfor lånekassen[:)]

Har gått omsorgsarbeider og jobbet på sykehjem i 10 år... så ble jeg piss lei sykehjemmet og bygda, så flytta til byen og tok den første og beste jobben som jeg fant og da ble jeg VASKEKJÆRRING! [8D] Hehe...så har jobba innenfor renholdsbransjen i 3 år nå...helt grei jobb egentlig men ikke noen blivende sted for meg nei. Satser på sykepleien etter permisjon og muligens jordmor etterpå. [:D]

Miljøterapeut og spes. ped. lærer på ungdomsskole. Verdens beste jobb! [:)] Kommer til å ha hjertesorg når jeg går ut i permisjon, hvordan skal disse fine ungdommene klare seg uten meg???? [:D]

Går allmenn påbygning jeg [:)]

Utdannet og jobber som tannhelsesekretær, jobbet på tannlegekontor i 7 år nå i oktober. Trives veldig bra:O) 20 % sykemeldt pga mini;) hehe

Back
Topp