Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er utdannet hudpleier og medisinsk sekretær, går nå siste året på ingeniørutdanning i Trondheim (materialteknolog/metallurgi som er kjemigreier for de som ikke har hørt om det før[:)])
utdannet som kokk, men jobber på ferskvarer avdeling. er føreløpig sykemeldt for å ikke få for tidlig fødsel og at det er tungt å jobbe om dagen hvor man må stå hele dagen
Pleieassistent/vikar i hjemmesykepleien! Hvis alt går etter planen blir jeg student som Helsefagarbeider fra høsten 2011 [:)]
Men nå er jeg bare hjemme!
Vernepleier, jobber i oppsøkende rusteam. For tiden omplassert fra direkte brukerarbeid til prosjekt innen samme team pga risiko ift graviditet , trapper ned til 80% fra fredag av. På tide å slappe av litt!
Jeg er student, og skal jobbe som lege om noen år når jeg er ferdig[:)]
Ellers jobber jeg i pleien på sykehjem/hjemmepleien ved siden av for å få erfaring, men blir sykehusjobbing etterhvert. Men, nå er jeg i barselspermisjon[:)] Og skal holde alle de ukene (56) jeg kan holde permisjon før studiestart igjen, for jeg var så heldig å få utbetalt fulllønn nå i Hele barselsperioden istedenfor lånekassen[:)]
Har gått omsorgsarbeider og jobbet på sykehjem i 10 år... så ble jeg piss lei sykehjemmet og bygda, så flytta til byen og tok den første og beste jobben som jeg fant og da ble jeg VASKEKJÆRRING! [8D] Hehe...så har jobba innenfor renholdsbransjen i 3 år nå...helt grei jobb egentlig men ikke noen blivende sted for meg nei. Satser på sykepleien etter permisjon og muligens jordmor etterpå. [:D]
Miljøterapeut og spes. ped. lærer på ungdomsskole. Verdens beste jobb! [:)] Kommer til å ha hjertesorg når jeg går ut i permisjon, hvordan skal disse fine ungdommene klare seg uten meg???? [:D]