Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg som egentlig skal male barnerom og vårt soverom.. kan gravide stå i malingslukt?Og går det greit å være i jobb nå som dere er gravide?
Selv jobber jeg som maler Går foreløpig greit, men jeg blir nok ikke i full jobb helt til termin tror jeg
Åh jeg har ikke ridd siden sist gang jeg var gravid, oktober 2016! Jeg må begynne igjen etter minstemann er født tydelig at noe mangler i livet etter jeg sluttet med hest!Er ufør, drevet med hest tidligere og akkurat kommet i gang igjen når testen ble positiv så sånn sett ikke helt perfect timing! Men siden formen denne gangen er mye bedre enn tidligere håper jeg å kunne ri lengst mulig.
Ja, så lenge du bruker vannbasert maling så går det helt fint Du kan også bruke oljemaling så lenge det bare er et par rom som skal males, men er ikke anbefalt å male mye og lenge med oljemaling når du er gravid. Men de fleste malinger som selges til innendørs bruk er vannbasertJeg som egentlig skal male barnerom og vårt soverom.. kan gravide stå i malingslukt?
Er ikke maling til dører/vinduer/lister o.l stortsett oljebasert ? Eller gjelder det bare til utendørs bruk? Man kan vell male med vannbasert som gravid, men man blir vell rådet til å bruke feks Jotun SensJa, så lenge du bruker vannbasert maling så går det helt fint Du kan også bruke oljemaling så lenge det bare er et par rom som skal males, men er ikke anbefalt å male mye og lenge med oljemaling når du er gravid. Men de fleste malinger som selges til innendørs bruk er vannbasert
Åååh så bra!!!! Ble veldig lettet akkurat nå, for det er ikke snakk om at mannen får lov til å ta på seg den jobben uansett Da hadde det ikke sett utJa, så lenge du bruker vannbasert maling så går det helt fint Du kan også bruke oljemaling så lenge det bare er et par rom som skal males, men er ikke anbefalt å male mye og lenge med oljemaling når du er gravid. Men de fleste malinger som selges til innendørs bruk er vannbasert
Jo mange er oljebaserte. Vi bruker mye jotun lady supreme finish, den er vanntynnet oljeEr ikke maling til dører/vinduer/lister o.l stortsett oljebasert ? Eller gjelder det bare til utendørs bruk? Man kan vell male med vannbasert som gravid, men man blir vell rådet til å bruke feks Jotun Sens
Det synes jeg absolutt du skal gjøre! jeg hadde egen hest, samt trente andres hester når jeg ble gravid i 2018. Måtte desverre avlive min i januar 2020. Høsten 2020 begynte gutten min i bhg og jeg begynte å trene hester igjen, men ikke lenge etterpå ble jeg gravid og dårlig form så det ble kortvarig. Når minste kom i 2021 har jeg liksom hatt fult fokus på å være mamma, har vært redd for å fokusere på andre ting utenom fordi jeg har vært redd for at det skal gjøre meg syk og ikke kunne ta meg av barna mine på best mulig måte! Nå er jeg så glad for at jeg prøvde meg tilbake igjen i stallen i høst og ser at jeg har funnet tilbake til en identitet jeg hadde mistet, og det gjør meg bare til en enda bedre og gladere mamma med mer overskudd veldig bestemt på at det denne gangen ikke skal bli noe opphold i å dra i stallen, på tross av at jeg naturlig nok må slutte å ri en periodeÅh jeg har ikke ridd siden sist gang jeg var gravid, oktober 2016! Jeg må begynne igjen etter minstemann er født tydelig at noe mangler i livet etter jeg sluttet med hest!
Jeg målte flere rom som gravid sist, og for å være helt sikker gikk jeg for jotun sens. Også fordi vi skulle oppholde oss i rommene samtidigJeg som egentlig skal male barnerom og vårt soverom.. kan gravide stå i malingslukt?
Å finne tilbake til en identitet du hadde mistet, ja… Det er akkurat sånn det føles Jeg har aldri hatt egen hest, men har jobbet i stall og trent hester. Har veldig lyst på en egen, men jeg er heldig som kan låne når jeg vil mot litt stallarbeid Må definitivt tilbakeDet synes jeg absolutt du skal gjøre! jeg hadde egen hest, samt trente andres hester når jeg ble gravid i 2018. Måtte desverre avlive min i januar 2020. Høsten 2020 begynte gutten min i bhg og jeg begynte å trene hester igjen, men ikke lenge etterpå ble jeg gravid og dårlig form så det ble kortvarig. Når minste kom i 2021 har jeg liksom hatt fult fokus på å være mamma, har vært redd for å fokusere på andre ting utenom fordi jeg har vært redd for at det skal gjøre meg syk og ikke kunne ta meg av barna mine på best mulig måte! Nå er jeg så glad for at jeg prøvde meg tilbake igjen i stallen i høst og ser at jeg har funnet tilbake til en identitet jeg hadde mistet, og det gjør meg bare til en enda bedre og gladere mamma med mer overskudd veldig bestemt på at det denne gangen ikke skal bli noe opphold i å dra i stallen, på tross av at jeg naturlig nok må slutte å ri en periode
Er veldig kos å ha egen,og før jeg fikk barn hadde jeg opptil flere samtidig. Hadde "heldigvis" kun ei igjen når jeg ble gravid med eldste, mye dårlig samvittighet for at hun ble stående mye osv! Og etter han ble født var han skikkelig klistremerke og jeg sleit med å få tid til pliktene i stallen, samt arbeidet med min egen og det å være mamma, pappaen har alltid vært lite til stede så hatt med meg barna hele tiden. Vil gjerne ha egen hest igjen, men ønsker ikke det før jeg er ferdig med små barn! Er også så heldig at de ringer/sender melding når de trenger noen til å ri/bakkearbeid/innslipp/stallarbeid osvÅ finne tilbake til en identitet du hadde mistet, ja… Det er akkurat sånn det føles Jeg har aldri hatt egen hest, men har jobbet i stall og trent hester. Har veldig lyst på en egen, men jeg er heldig som kan låne når jeg vil mot litt stallarbeid Må definitivt tilbake
Er sinnsykt mange pedagoger her inne. Tenker da på alle som jobber i bhg og skole. Utdannet eller ikke. Men halvparter her jobber med barn eller??Pedagogisk leder i barnehage. Håper formen kommer seg slik at jeg kan følge de i overgangen mellom avdelingene og at jeg holder i jobb lengst mulig mot termin Håper å kunne ta ut et par uker ferie rett før termin i tillegg