Hva jobber dere med?

Malerfrue

Flørter med forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Og går det greit å være i jobb nå som dere er gravide? :happy:

Selv jobber jeg som maler :happy10 Går foreløpig greit, men jeg blir nok ikke i full jobb helt til termin tror jeg
 
Jobber som daglig leder på bensinstasjon. Er for tiden sykemeldt pga skikkelig svangerskapskvalme og litt annet på en og samme tid. Håper jeg kan jobbe litt framover, holder på å bli gal kjenner jeg :p
 
pedagogisk leder i barnehage. Jobber fullt enda og kommer til å gjøre det så lenge jeg kan. Har stått fullt ut i begge svangerskapene mine (utrolig nok). Nå vet jeg jo ikke om denne graviditeten går bra men planen er vertfall å jobbe så lenge jeg kan :) men kvier meg ikke til å sykemelde meg dersom det skjer noe, helsen først!
 
Jobber som ergoterapeut, 100% stilling :happy: Veldig spent på hvordan graviditeten blir da jeg bare har hatt en MA før jul og ikke kom lenger enn til uke 9. Men håper jo at formen er sånn at jeg kan stå mest og lengst mulig i jobb :happy:
 
Jobber i barnehage :joyful:
Er delvis sykemeldt fra før, men tenker å jobbe mest mulig så lenge det lar seg gjøre:)
 
Pedagog i barnehage❤️
Jobber ikke grunnet kronisk sykdom og andre plager. Fikk svangerskaps penger sist graviditet også:)
 
Jobber i barnehage. Tanken er å stå i jobb så lenge jeg klarer, men helsa og familien kommer først.
 
Det korte svaret er bonde :) men har tusen jern i ilden til ei kvar tid. Er også birøkter og sist svangerskap med termin 3 veker tidligere så klarte eg alt utenom hausthonning hausten sjølv, så satser på det i år og :) har store planer om å jobbe 100% resten av livet :hilarious: med mini så jobba eg heile graviditeten (men var sjukemeldt fra taxijobben pga kvalme), under fødsel og rett etter fødsel. Er super fan av at kvinner skal roe ned i graviditeten, lav terskel til sjukemelding og helst være heime 2år etterpå, men veldig dårlig på å innføre det i eget liv :hilarious:

Januar er min rolig mnd iløpet av året, så kunne ikkje vært meir perfekt enn å fått baby når den begynner :happy:
 
Er ufør, men så smått i gang med eget firma som jeg håper jeg kan stable på beina i løpet av 2025, kanskje tidligere :)
 
Studerer over nett:) lurer litt på hvordan det blir når lille kommer mtp permisjon for meg og far:happy8 Men jeg skal ringe nav og lånekassen..prøve å få en liten oversikt. Første kiddn vår så mange tanker om hvordan byråkratiet rundt dette fungerer..
 
Back
Topp