Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror også dette svangerskapet blir annerledes enn det første. Da var jeg student, pluss at landet stengte ned da jeg var rundt uke 23! Gikk jo turer og sånt, men kan ikke sammenliknes med hverdagen nå for å si det sånnJeg jobber også som lærer, på vgsHar ikke mer en 15 undervisningstimer i uka, men har de ganske tett noen dager, så får se hvordan det blir etter hvert
Da jeg var gravid med 3 åringen var jeg i fin form og jobba 100 % fram til uke 30, da kom sommerferien og etter den permisjon, så det var jo veldig greit. Men på den tida hadde jeg jo mye tid til å slappe av på fritida, det blir litt mindre av det nå som jeg har en aktiv treåring![]()

Samme her, var rundt 30 uker da sommerferien startet. Bra timing Jobber også på videregående nivå (med privatister). Fin jobb, men lurer på hvordan det blir etter hvert mtp. at jeg har en fireåring denne gangenJeg jobber også som lærer, på vgsHar ikke mer en 15 undervisningstimer i uka, men har de ganske tett noen dager, så får se hvordan det blir etter hvert
Da jeg var gravid med 3 åringen var jeg i fin form og jobba 100 % fram til uke 30, da kom sommerferien og etter den permisjon, så det var jo veldig greit. Men på den tida hadde jeg jo mye tid til å slappe av på fritida, det blir litt mindre av det nå som jeg har en aktiv treåring![]()
tror jeg var sykemeldt 50% fra uke 12 ish..
er en del gåing, men tenker det skal gå fint - hvis ikke bekken eller slikt slår seg vrangt. Fin sommerferie å se frem mot, så blir det vel 1,5mnd etter det før permisjon starter. De er gode å legge til rette på jobb, regner med jeg ikke blir satt til annet enn på topp til høsten - ekstralærer, støtte etc siden det er så kort fra oppstart til permisjon.

Arbeider på institusjon for høyere utdanning. En absolutt fordel er delvis å kunne forme arbeidsdagene selv og gjøre en del hjemmefra, minus er at det kan være vanskelig med innbytter og derav stort press for å holde ut med arbeidsoppgavene særlig undervisningen og veiledning av studenter.