Hva jobber dere med?

Nordspire

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Hva jobber du med?
Trenger dere tilrettelegging på jobben nå fra starten?
Hva kan gjøre jobben utfordrende for deg fremover?
Eller hva er fordelen med din jobb akkurat nå? :happy:

Jobber 80% i helsesektoren i 3-delt turnus.
Kjører også uttrykning med blålys så jeg ser både på det og nattevaktene som en utfordring fremover. Jeg burde jo øke stillingen min til 100% nå som jeg skal i en lang permisjon.. synes det er litt vanskelig. Kan jo ikke øke og samtidig be om tilrettelegging.

Jeg jobber på demensavdeling, ren nattevaktsstilling. Forrige svangerskap fikk jeg ikke sove etter vaktene mine, og fikk tilrettelegging over til dag/kveld. Foreløpig har jeg ikke det problemet enda, og er enig med legen om at jeg fortsetter å jobbe natt så lenge det går :) Vil jo aller helst det, lengst mulig!

Jobber som lærer og underviser 30 timer i uka, så står på beina nesten hele dagen (sitter i pausen). Det er allerede hardt Er heeeeelt utkjørt etter jobb.

Jobber som lærer mandag til onsdag, masterstudent torsdag og fredag. I dag har jeg bært mye tungt og gått mye, og det har faktisk allerede vært tungt for kroppen!:dead:

Jeg jobber også som lærer, på vgs :) Har ikke mer en 15 undervisningstimer i uka, men har de ganske tett noen dager, så får se hvordan det blir etter hvert:)

Da jeg var gravid med 3 åringen var jeg i fin form og jobba 100 % fram til uke 30, da kom sommerferien og etter den permisjon, så det var jo veldig greit. Men på den tida hadde jeg jo mye tid til å slappe av på fritida, det blir litt mindre av det nå som jeg har en aktiv treåring :dead:

Jeg jobber også som lærer, på vgs :) Har ikke mer en 15 undervisningstimer i uka, men har de ganske tett noen dager, så får se hvordan det blir etter hvert:)