Hva jobber dere med?

Nordspire

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Hva jobber du med?
Trenger dere tilrettelegging på jobben nå fra starten?
Hva kan gjøre jobben utfordrende for deg fremover?
Eller hva er fordelen med din jobb akkurat nå? :happy:

Jobber 80% i helsesektoren i 3-delt turnus.
Kjører også uttrykning med blålys så jeg ser både på det og nattevaktene som en utfordring fremover. Jeg burde jo øke stillingen min til 100% nå som jeg skal i en lang permisjon.. synes det er litt vanskelig. Kan jo ikke øke og samtidig be om tilrettelegging.

Jeg jobber på demensavdeling, ren nattevaktsstilling. Forrige svangerskap fikk jeg ikke sove etter vaktene mine, og fikk tilrettelegging over til dag/kveld. Foreløpig har jeg ikke det problemet enda, og er enig med legen om at jeg fortsetter å jobbe natt så lenge det går :) Vil jo aller helst det, lengst mulig!

Jobber som lærer og underviser 30 timer i uka, så står på beina nesten hele dagen (sitter i pausen). Det er allerede hardt Er heeeeelt utkjørt etter jobb.

Jobber som lærer mandag til onsdag, masterstudent torsdag og fredag. I dag har jeg bært mye tungt og gått mye, og det har faktisk allerede vært tungt for kroppen!:dead:

Jeg jobber også som lærer, på vgs :) Har ikke mer en 15 undervisningstimer i uka, men har de ganske tett noen dager, så får se hvordan det blir etter hvert:)

Da jeg var gravid med 3 åringen var jeg i fin form og jobba 100 % fram til uke 30, da kom sommerferien og etter den permisjon, så det var jo veldig greit. Men på den tida hadde jeg jo mye tid til å slappe av på fritida, det blir litt mindre av det nå som jeg har en aktiv treåring :dead:

Jeg jobber også som lærer, på vgs :) Har ikke mer en 15 undervisningstimer i uka, men har de ganske tett noen dager, så får se hvordan det blir etter hvert:)

Da jeg var gravid med 3 åringen var jeg i fin form og jobba 100 % fram til uke 30, da kom sommerferien og etter den permisjon, så det var jo veldig greit. Men på den tida hadde jeg jo mye tid til å slappe av på fritida, det blir litt mindre av det nå som jeg har en aktiv treåring :dead:
Tror også dette svangerskapet blir annerledes enn det første. Da var jeg student, pluss at landet stengte ned da jeg var rundt uke 23! Gikk jo turer og sånt, men kan ikke sammenliknes med hverdagen nå for å si det sånn :hilarious:

Samme her, var rundt 30 uker da sommerferien startet. Bra timing Jobber også på videregående nivå (med privatister). Fin jobb, men lurer på hvordan det blir etter hvert mtp. at jeg har en fireåring denne gangen

Er sykepleier og jobber 100%. Heldigvid ikke nattevakter. Håper på å jobbe helt frem til permisjon, men blir nok noe redusert da det er tungt for kropp og rygg, og blir lite søvn mellom kveld- og dagvakter. Har også to jenter hjemme som skal ivaretas. Men jeg stortrives i jobben min og håper virkelig ikke det blir som første svangerskap hvor jeg lå med hode i toalettskåla i 9 mnd

Er mekaniker, så krever en del tillrettelegging. Forrige svangerskap var gikk jeg ut i svangerskapspermisjon ved 3mnd, så får se hvordan det blir denne gangen

Har kontorjobb, med litt uteoppdrag og litt reising av og til.
Håper jeg klarer å stå i jobben lenge, uteoppdragene blir sikkert delegert til noen andre for perioden.. Plagdes skikkelig med bekkenet sist gang, så mye at det var vanskelig å sitte fra uke 8 :sorry: tror jeg var sykemeldt 50% fra uke 12 ish..

Lærer på ungdomstrinn og rådgiver :happy: er en del gåing, men tenker det skal gå fint - hvis ikke bekken eller slikt slår seg vrangt. Fin sommerferie å se frem mot, så blir det vel 1,5mnd etter det før permisjon starter. De er gode å legge til rette på jobb, regner med jeg ikke blir satt til annet enn på topp til høsten - ekstralærer, støtte etc siden det er så kort fra oppstart til permisjon.

Her sniker en lærer til seg inn. Jeg jobber med voksne. Jeg allerede 50% sykemeldt pga en kronisk sykdom, håper jeg klarer å stå i det, helt frem til sommeren i første omg. :happy:

Fagarbeider på småbarnsavdeling i barnehage. Jobba 80% i haust grunna to små frå før og ein mann offshore, men då me bestemte oss for å prøve på nr 3 auka eg stillingen igjen for bedre betaling i permisjon

Første svangerskap gjekk som ein draum, forgje var plaga med kvalme og litt bekken. Har ein stor plan om å holde dette svangerskapet hemmelig lenge , så håpet er å derfor holde meg friskast lengst mulig, og 100% i jobb til sommarferien

Jobber i en økonomiavdeling i en stor bedrift. Fordeler er eget kontor hvor jeg kan være alene, og sitter store deler av dagen. Deilig med fleksitid, fri i helgene og helligdager. Er stort pluss er en fantastisk leder, så vet at graviditet ikke vil være et problem.

Enda en lærer :laughing002:bookworm:Arbeider på institusjon for høyere utdanning. En absolutt fordel er delvis å kunne forme arbeidsdagene selv og gjøre en del hjemmefra, minus er at det kan være vanskelig med innbytter og derav stort press for å holde ut med arbeidsoppgavene særlig undervisningen og veiledning av studenter.

Back
Topp