Hva jobber dere med?

Ah, ja, det er jo absolutt innafor!
Det jeg har sett, er jo private studier. Jeg kan jo ikke reise så veldig langt, så ofte, så..
Disse er jo gjerne 50k +
Ja, privat er dyrt! Studiet mitt er samlingsbasert, med én samling i semesteret. Og de er frivillige. Bare én obligatorisk i løpet av tre år og det er siste året :)

Aha! Da blir det straks litt vanskeligere ja..

Haha, har det likt angående det å jobbe med folk. Da passer jeg bedre med dyr og maskiner:hilarious:
Ikke sant, HELST det. Og altså.. bensinstasjon; jeg lover du blir lei folk veldig fort. :hilarious:

Ja, privat er dyrt! Studiet mitt er samlingsbasert, med én samling i semesteret. Og de er frivillige. Bare én obligatorisk i løpet av tre år og det er siste året :)

Høres kjekt ut!

Ikke så veldig aktiv på forumet men prøver å slenge meg på litt her og der. :D Jeg jobber som 3D-Artist / Arkitekt visualisering.

Jobber som lege på medisinsk avdeling! Litt redusert + tilrettelagt pga. sønnen, ellers er det gjerne 45+ timer per uke... :)

Jobber som miljøterapeut, en aktiv og variert jobb ☺️ Men er sykmeldt 50% nå grunnet ulik helseutfordringer i graviditeten, og syns det er forferdelig leit å ikke mestre 100% jobb

Jeg jobber som sivilingeniør i maskin og trives godt med det. Har dysleksi så da ble det et naturlig valg å gå realfagsretningen med mer tall og mindre bokstaver :D

Jeg er egentlig pedagogisk leder jeg også, men med litt videreutdanning er jeg i to midlertidige stillinger på jobben min som 60% utøvende spes.ped og 40% styrerassisitent :)
Jeg har svangerskapspenger fra stillingen som utøvende spes.ped.

Er utdannet vernepleier. De siste 5 årene har jeg jobbet i spesialisthelsetjenesten; psykiatrisk sykehus og DPS. Men på mandag skal jeg begynne i ny jobb som miljøterapeut på en ungdomsskole.

• Liker
Reactions: HCS
Jobber som miljøterapeut, en aktiv og variert jobb ☺️ Men er sykmeldt 50% nå grunnet ulik helseutfordringer i graviditeten, og syns det er forferdelig leit å ikke mestre 100% jobb
Syns jeg ikke du skal være lei for, jeg er også sykemeldt, har vært så dårlig at jeg var 100% sykemeldt en periode. Jeg tvang meg på jobb i et tidligere svangerskap og angret på det i etter tid… Ta vare på deg selv og ikke slit deg ut, man er jo ikke gravid for evig. Heldigvis:)

Back
Topp