Hva jobber dere med?

Jobber som sykepleier på avlastningsbolig med psykisk utviklingshemmede barn. Jobber nok så lenge jeg kan, men helsen først.
 
Jobber som sykepleier på avlastningsbolig med psykisk utviklingshemmede barn. Jobber nok så lenge jeg kan, men helsen først.
 
Jeg jobber offshore som geolog, er mye utsatt for kjemikalier så tror jeg må gi beskjed tidlig til jobben. Sist endte med MA så føler meg ganske «teit» med å fortelle det så tidlig isåfall:happy:
 
Jobber 100% som avløser i to fjøs med melk og kjøtt produksjon. Har i tillegg sauer og noen kuer på gården til foreldrene mine som jeg steller med hver dag. Så er jeg medeier i et skogsentreprenør-firma der jeg tar meg av det administrative:)
 
Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage. Ser vel ikke helt for meg at jeg kommer til å jobbe fullt fram til permisjon. Sist gang (for 12 år siden!!) fikk jeg bekkenløsning og jeg fødte 6 uker for tidlig... Det blir spennende å se hvordan det blir denne gangen :)
 
Jobber som ped leder på en småbarnsavdeling i barnehage.
 
Akkurat nå er jeg hjemmeværende med datteren min. Men venter på et møte med nav for å se om jeg takle arbeidslivet :nailbiting::dead:
 
Fikk rett før positiv test i april fast jobb som pedagogisk leder 5 min unna hjemme ❤️
Og nå tar jeg årsstudium i spes. Ped. ❤️ gleder meg til å ha flere muligheter og være litt mer ettertraktet i markedet. Og å gå opp i lønn.. og å kunne gjøre en enda bedre jobb som «vanlig» pedagog, ikke minst :love017
 
Jobbet fulltid som restaurantleder før jeg fikk min datter. Sa opp 2mnd etter jeg begynte å jobbe igjen. Krevende jobb som tilsa at jeg ville hatt dårlig samvittighet hjemme, men også på jobb. Så, jeg slutta. Prøver nå å starte opp for meg selv som oversetter/tekster, med mulighet til å jobbe når jeg velger selv. Om det ikke blir mer stabilt ila 2023 så må jeg nok tilbake til restaurantyrke, men angrer ikke på at jeg var mer tilgjengelig for min datter den første tiden☺️ til info: Jeg ble sykmeldt 1.5 mnd inn i svangerskapet grunnet svangerskapskvalme som varte ut hele graviditeten.Restaurant og stress + kvalme gikk ikke så bra sammen
 
Back
Topp