Hva jobber dere med?

Nå venter jeg på og komme inn på vta er maks nr 3 på ventelista. Jeg har fått innvilget ufør fra i høst pg skal egentlig over i vta (som er varig tilrettelagt arbeid) ?)mange grunner for det, men ikke noe jeg orker og dele her i offentlige forum. Så blir spennende og se når jeg starter der, vil fortelle at jeg er gravid med engang jeg får plass. Jeg vil få permisjon fra stedet mens jeg går hjemme, men far mister sine rettigheter til egen perm ( snakk om likestilling at mor forsatt må jobbe seg på egen permisjonpenger for at far skal få )
 
Er barne- og ungdomsarbeider i barnehage. Jobber på småbarnsavdeling. Veldig spent på hvor lenge jeg klarer å jobbe denne gangen. Har hatt låsninger i korsryggen og bekken utenom svangerskap, så spent på om bekkene begynner å krangle etterhvert. Forrige gang ble jeg sykemeldt på slutten pga kollegaer som sleit meg ut psykisk. Heldigvis en annen arbeidsplass nå :)
 
Nå venter jeg på og komme inn på vta er maks nr 3 på ventelista. Jeg har fått innvilget ufør fra i høst pg skal egentlig over i vta (som er varig tilrettelagt arbeid) ?)mange grunner for det, men ikke noe jeg orker og dele her i offentlige forum. Så blir spennende og se når jeg starter der, vil fortelle at jeg er gravid med engang jeg får plass. Jeg vil få permisjon fra stedet mens jeg går hjemme, men far mister sine rettigheter til egen perm ( snakk om likestilling at mor forsatt må jobbe seg på egen permisjonpenger for at far skal få )

helt håpløst at fars permisjon er avhengig av mors permisjonsrett! Hørt om flere som sliter med dette
 
Jeg jobber fulltid som ingeniør. Trives kjempegodt i jobben, så jeg håper virkelig jeg kan jobbe så lenge som mulig ☺️ Forrige svangerskap studerte jeg helt fram mot fødsel, og hadde muntlig eksamen uken før jeg fødte. Håper virkelig formen vil være like bra dette svangerskapet :smiley-angelic001
 
Jeg er utdanna helsesekretær, men pga kronisk sykdom er jeg ikke i jobb.
 
Kontormedarbeider med lang reisevei.tror nok ikke det blir å holde hele veien pga trøbbel i tidligere svangerskap og 2 MA tidligereMen,alt kan jo gå kjempebra denne gangenSå vi får se
 
Jobber i barneverntjenesten. Ble sykmeldt fra uke 16 sist pga bekkenet, men da jobbet jeg i barnehage:happy: spent på hvordan bekkenet blir denne gangen!
 
Jeg jobber med nettsider og digital markedsføring.
 
Jobber som sykepleier på dementavd på sykehjem. Av erfaring blir jeg nok sykemeldt etterhvert - har ett bekken som absolutt ikke er glad i å gå gravid. Er egentlig på utkikk etter ny jobb hvor jeg slipper turnus da vi sliter med å få kabalen til å gå opp hjemme nå med 3 små og nr 4 på vei
 
Jobber som programvareutvikler :computer012 Mye stillesitting, så må være flink å opp og gå i løpet av dagen. Sist var jeg ikke så flink, og fikk etterhvert veldig vondt i ryggen. Ellers er det jo ikke så veldig fysisk krevende arbeid, så sånn sett veldig greit :)
 
Jobber som nattevakt på sykehjem/demens avdeling, sleit skikkelig i julen men oppkast og slikt når jeg var på jobb. Nå har jeg fri periode og kjenner bekkenet ikke er happy, forige svangerskap var jeg sm fra uke 8 pga bekkenet :shy: blir lenge å gå hjemme :)
 
90 % som sykepleier på sykehus, jobber mest på natt.
 
Jobber 100% som ingeniør. Håper å få jobbe helt ut, men arbeidsplassen har startet med nedbemanning så vet ikke hvordan det går enda:wideyed: :nailbiting: Sist svangerskap studerte jeg så jeg styrte mye dagene selv ;)
 
Jobber 100% som kontaktlærer på 1.trinn Slet veldig med bekkenet forrige svangerskap, men håper på bedring denne runden
 
Jobber som sykepleier, 100%. Jobber innenfor Rus- og psykisk helse. Dersom alt går bra blir jeg nok sykemeldt eller får svangerskapspenger fra uke 15-18 pga flere foster.
 
Fast kantinemedarbeider, men jobber ekstra som både grisrøkter og servitør/kokk ☺️ håper å klare å jobbe en stund. Men etter å ha mistet sent to ganger, en i uke 15 og en i uke 18 er jeg veldig redd og forsiktig.
 
Jobber i barnehage som vikar. Har til nå 100%, men dersom de som er i 50% sykemelding blir friske må jeg nok se etter noe annet. Hadde 100% fast stilling i en annen barnehage da vi startet prøvingen, men så måtte de redusere bemanningen pga for få barn og bli en barnehage med en avdeling. Vi prata om å slutte prøvinga, men fant ut at det er nå eller aldri. Vi finner ut av det uansett. Håper på å få tatt fagprøven i løpet av våren, men vi får se.
 
Back
Topp