Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du som fysioterapeut noen tips til det jeg tror er begynnende bekkenløsning?Jeg er fysioterapeut. Jobber 100%. Forrige svangerskap strakk jeg nok strikken litt for langt på jobb, men da hadde vi heller ingen barn fra før. Denne gangen er jeg innstilt på å jobbe 100% så lenge det går, men terskelen vil nok være lavere for å be om sykemelding enn den var sist, ettersom jeg nå har en viktigere rolle å fungere i på hjemmebane også
Det kan hende Det aller viktigste er å prøve å finne ut om det er snakk om en reell bekkenløsning eller om det er en bekkenlåsning. Disse to tingene er veldig lett å forveksle, da det kan oppleves nokså likt. Hvordan man bør forholde seg til det er derimot veldig forskjellig. Hvor i bekkenet er smertene lokalisert? Og er det spesielle bevegelser som trigger eller er det mer konstante smerter?Har du som fysioterapeut noen tips til det jeg tror er begynnende bekkenløsning?
Ja hva av det som er tilfelle her vet jeg jo ikke. Mer eller mindre konstant om dagen. Venstre side. Hofta/nederst i korsryggen ut mot siden, stråler inn mot lysken, vondt nedover i låret både utsiden og fremsiden.Det kan hende Det aller viktigste er å prøve å finne ut om det er snakk om en reell bekkenløsning eller om det er en bekkenlåsning. Disse to tingene er veldig lett å forveksle, da det kan oppleves nokså likt. Hvordan man bør forholde seg til det er derimot veldig forskjellig. Hvor i bekkenet er smertene lokalisert? Og er det spesielle bevegelser som trigger eller er det mer konstante smerter?
Ok, ikke smerter foran?Ja hva av det som er tilfelle her vet jeg jo ikke. Mer eller mindre konstant om dagen. Venstre side. Hofta/nederst i korsryggen ut mot siden, stråler inn mot lysken, vondt nedover i låret både utsiden og fremsiden.