Hva jobber dere med?

isks90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Ja, som overskriften sier; hva jobber dere med? Fulltid, deltid? Regner du med å kunne jobbe som vanlig frem til permisjon?
 
Jeg er jurist og jobber fulltid. Men fikk jobbtilbud som advokatfullmektig samme dag som IKM. Takka ja. Kjenner jeg gruer meg til å si at jeg er gravid..:nailbiting:
Regner med å jobbe som vanlig helt fram til permisjon :)
 
Jobber som regnskapsfører fulltid. Hadde egentlig håpt å fått meg en jobb litt nærmere. Har over 1 time kjøring hver vei :sorry:
 
Jeg jobber 95% som medisinsk sekretær på en barneavdeling. Om jeg kan fullføre helt ut tviler jeg på, bekkenet krangler en del allerede, og det er en del oppfølging pga diabetes. Men vil jobbe mest mulig, lengst mulig :)

jobber også 13% i hjemmesykepleien, der er jeg allerede sykemeldt pga bekkenet. Regner med jeg sier opp før permisjonen er over
 
Jeg er fysioterapeut. Jobber 100%. Forrige svangerskap strakk jeg nok strikken litt for langt på jobb, men da hadde vi heller ingen barn fra før. Denne gangen er jeg innstilt på å jobbe 100% så lenge det går, men terskelen vil nok være lavere for å be om sykemelding enn den var sist, ettersom jeg nå har en viktigere rolle å fungere i på hjemmebane også:Heartbigred
 
Jeg er fysioterapeut. Jobber 100%. Forrige svangerskap strakk jeg nok strikken litt for langt på jobb, men da hadde vi heller ingen barn fra før. Denne gangen er jeg innstilt på å jobbe 100% så lenge det går, men terskelen vil nok være lavere for å be om sykemelding enn den var sist, ettersom jeg nå har en viktigere rolle å fungere i på hjemmebane også:Heartbigred
Har du som fysioterapeut noen tips til det jeg tror er begynnende bekkenløsning? :D
 
Jeg jobber i bhg som ped.leder 100%. Siden jeg plages med rygg og bekken utenom svangerskap så tviler jeg på at jeg holder ut helt til permisjonsstart. Men jeg håper jeg holder et godt stykke utover våren!