Hva jobber dere med?

Jobber i hjemmetjenesten :)
 
Eg er kokk ,jobber på instutisjon så kun dagtid
 
Verdt det til slutt. :cat:

Det har min drømmejobb også da jeg var yngre, men innså at blod og meg ikke gikk sammen.
Hunden min ble bitt i sommer, og da dyrlegen skulle rense såret så holdt jeg på å gå i bakken (var nok også mye fordi jeg var gravid og kvalm i utgangspunktet).

Men hyggelig og forståelsesfull dyrlege og hjelper gjorde at det gikk bra med både hunden og meg:p
 
Det har min drømmejobb også da jeg var yngre, men innså at blod og meg ikke gikk sammen.
Hunden min ble bitt i sommer, og da dyrlegen skulle rense såret så holdt jeg på å gå i bakken (var nok også mye fordi jeg var gravid og kvalm i utgangspunktet).

Men hyggelig og forståelsesfull dyrlege og hjelper gjorde at det gikk bra med både hunden og meg:p

Jeg har heldigvis sluppet unna kvalmen *bank i bordet*, kunne fort blitt ille i en jobb med så mange lukter og synsinntrykk som kan sette hvem som helst ut av spill. :wtf:
 
Utdannet kokk, men etter noen år med bare helg og stort sett bare seinvakter begynte jeg i butikk i stedet :) fremdeles skiftarbeid, men mye bedre ordninger :)
 
Telefonselger for Gudbrandsdalen energi, jeg prøver og finne noe annet da jeg jobber på rein provisjon og tjener ikke noen ting omtrent, var greit når jeg bare hadde meg selv og tenke på, men nå må jeg også tenke på lille spire :)
 
Miljøterapeut i bofellesskap for utviklingshemmede.
 
Barnevernpedagog, men jobber som miljøterapeut på avlastningssenter for utviklingshemmede.
 
Back
Topp