Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Begynner i ny jobb 1. oktober, skikkelig dårlig timet
Ja det var litt dårlig timet Har selv nettopp begynnt i ny jobb..hatt opplæring i noen uker å skal begynne fast om litt over 1 uke ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Begynner i ny jobb 1. oktober, skikkelig dårlig timet
Bioteknolog, fortiden arbeidsledig men ofte ansatt i akademia, midlertidige stillingers arnested. Uten en bioingenørgrad i bunnen med tilhørende autorisasjon er det vanskelig å få en fot innenfor i sykehus/medisin selv om jeg definitivt er god kvalifisert for det
Bioingeniør, jobber på sykehuslaboratorium med blodprøver å sånt
Oi! Det var koselig å høre da. Du får sørge for å litt før termin å håpe på at formen holder seg hos meg. laughing7 Ser du har termin 7mars, får du rundt den første så kan det hende, siden jeg har den 23. Koselig daIkke for å virke som en stalker, men du er favoritt bioingeniøren min av ALLE
Hvem skal ta blodprøver av meg denne gangen da? hehe
Oi! Det var koselig å høre da. Du får sørge for å litt før termin å håpe på at formen holder seg hos meg. laughing7 Ser du har termin 7mars, får du rundt den første så kan det hende, siden jeg har den 23. Koselig da