Hva jobber dere med?

Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Begynner i ny jobb 1. oktober, skikkelig dårlig timet :p

Ja det var litt dårlig timet :p Har selv nettopp begynnt i ny jobb..hatt opplæring i noen uker å skal begynne fast om litt over 1 uke ;-)
 
Bioteknolog, fortiden arbeidsledig men ofte ansatt i akademia, midlertidige stillingers arnested. Uten en bioingenørgrad i bunnen med tilhørende autorisasjon er det vanskelig å få en fot innenfor i sykehus/medisin selv om jeg definitivt er god kvalifisert for det :(

Så kjedelig da..spess når en er kvalifisert til det..
 
Bioingeniør, jobber på sykehuslaboratorium med blodprøver å sånt :happy:

Ikke for å virke som en stalker, men du er favoritt bioingeniøren min av ALLE :)
Hvem skal ta blodprøver av meg denne gangen da? :( hehe
 
Jeg er kronisk syk, så går "bare" hjemme i påvente om svar ang uføre. Men håper etter babyen kommer at jeg får gå i gang med biologiske medisiner og at de hjelper så mye at jeg kommer meg ut i jobb.
 
Ikke for å virke som en stalker, men du er favoritt bioingeniøren min av ALLE :)
Hvem skal ta blodprøver av meg denne gangen da? :( hehe
:oops: Oi! Det var koselig å høre da. :Heartbigred Du får sørge for å litt før termin å håpe på at formen holder seg hos meg. laughing7 Ser du har termin 7mars, får du rundt den første så kan det hende, siden jeg har den 23. Koselig da:Heartred
 
:oops: Oi! Det var koselig å høre da. :Heartbigred Du får sørge for å litt før termin å håpe på at formen holder seg hos meg. laughing7 Ser du har termin 7mars, får du rundt den første så kan det hende, siden jeg har den 23. Koselig da:Heartred

Hehe. Håper jeg får i slutten av februar. Hehe. Var innlagt av og på i nesten 2 måneder før jentungen vår kom til og du var der mange ganger å tok blodprøver :) bestandig så greit når det var deg, for det kjennes ikke når du stikker :) men satser på at det blir mer inn og rett ut denne gangen, og ikke noe langvarig. Hehe.
 
Team assistent i oljeindustrien. ;)
 
Jeg er utdannet sosionom og jobber på en psykisk helse/rus bolig :)
Kjenner det er tungt med turnus arbeid, men klarer meg noen måneder til ;-)
 
Førskolelærer :)
 
Ikke ferdig utdannet men studerer boligdesign og er ferdig i mai neste år :) har jobbet som vikar som helsefagarbeider :)
 
Back
Topp