utdannet barne og ungdomarbeider her.. med ett år påbygg til generell studiekompetanse. vil ta høyere utdanning men usikker på hva.. vurderer noe innen barnevern o.l 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres veldig spennende ut!Er ambulansearbeider og sykepleier. Jobber i ambulansetjenesten, trives veldig godt![]()
Virker så gøy å være frisør!Jeg jobber som frisør
Litt usikker på om det er noe jeg vil fortsette med, men... Kanskje det hjelper med et år hjemme for å få lysten tilbake![]()
Flink!!Jeg har bachelorgrad i statsvitenskap med noen studiepoeng i pedagogikk. Jobber som studieveileder ved en lærerhøgskole og trives kjempegodtskal ta master i rådgivning etterhvert.
Spennende! Men du ser sikkert mye rart innen dyrehold? Hva gjør du på jobb en vanlig uke?Jeg er utdannet veterinær og jobber i Mattilsynet
Det er egentlig et veldig hyggelig yrke, og jeg trives godt med det men problemet er mer det at det er for små bedrifter så det blir for mye surr, og drama. Feks nå som jeg er gravid så har ikke sjefen min taklet det bra overhodet.. Ingen tilrettelegging og pottesur sjefVirker så gøy å være frisør!kunne godt tenkt meg det
![]()
Jeg har bachelorgrad i statsvitenskap med noen studiepoeng i pedagogikk. Jobber som studieveileder ved en lærerhøgskole og trives kjempegodtskal ta master i rådgivning etterhvert.
Veldig typisk! Jeg jobber i en frisør salong, og har det heldigvis ikke sånn der!Det er egentlig et veldig hyggelig yrke, og jeg trives godt med det men problemet er mer det at det er for små bedrifter så det blir for mye surr, og drama. Feks nå som jeg er gravid så har ikke sjefen min taklet det bra overhodet.. Ingen tilrettelegging og pottesur sjefog sååå mye baksnakking og drama
Er nok ikke sånn overalt da![]()
Så bra det ikke er sånn der du erVeldig typisk! Jeg jobber i en frisør salong, og har det heldigvis ikke sånn der!
Håper alt ordner seg, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for å være gravid!
Det håper jeg for din skyld ogsåSå bra det ikke er sånn der du er
Nei man skal ikke ha dårlig samvittighet for det , men håper det hjelper med et år hjemme, at ting har roet seg ned der til jeg kommer tilbake![]()
Ja skulle ikke forundre megDet håper jeg for din skyld ogsåhøres ut som en sjef som er sjalu!