Hva jobber dere med?:)

utdannet barne og ungdomarbeider her.. med ett år påbygg til generell studiekompetanse. vil ta høyere utdanning men usikker på hva.. vurderer noe innen barnevern o.l :)

Jeg jobber som frisør:)
Litt usikker på om det er noe jeg vil fortsette med, men... Kanskje det hjelper med et år hjemme for å få lysten tilbake :)

Jeg jobber som frisør:)
Litt usikker på om det er noe jeg vil fortsette med, men... Kanskje det hjelper med et år hjemme for å få lysten tilbake :)
Virker så gøy å være frisør!:-) kunne godt tenkt meg det :-)

Jeg har bachelorgrad i statsvitenskap med noen studiepoeng i pedagogikk. Jobber som studieveileder ved en lærerhøgskole og trives kjempegodt :) skal ta master i rådgivning etterhvert.

Virker så gøy å være frisør!:-) kunne godt tenkt meg det :-)
Det er egentlig et veldig hyggelig yrke, og jeg trives godt med det men problemet er mer det at det er for små bedrifter så det blir for mye surr, og drama. Feks nå som jeg er gravid så har ikke sjefen min taklet det bra overhodet.. Ingen tilrettelegging og pottesur sjef :p og sååå mye baksnakking og drama :p
Er nok ikke sånn overalt da :)

Jeg har bachelorgrad i statsvitenskap med noen studiepoeng i pedagogikk. Jobber som studieveileder ved en lærerhøgskole og trives kjempegodt :) skal ta master i rådgivning etterhvert.

Det er en jobb som jeg og kunne tenkt meg hvis jeg skulle bytta beite, må være kjekt!

Det er egentlig et veldig hyggelig yrke, og jeg trives godt med det men problemet er mer det at det er for små bedrifter så det blir for mye surr, og drama. Feks nå som jeg er gravid så har ikke sjefen min taklet det bra overhodet.. Ingen tilrettelegging og pottesur sjef :p og sååå mye baksnakking og drama :p
Er nok ikke sånn overalt da :)
Veldig typisk! Jeg jobber i en frisør salong, og har det heldigvis ikke sånn der!:)

Håper alt ordner seg, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for å være gravid!

Veldig typisk! Jeg jobber i en frisør salong, og har det heldigvis ikke sånn der!:)

Håper alt ordner seg, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for å være gravid!
Så bra det ikke er sånn der du er:)
Nei man skal ikke ha dårlig samvittighet for det , men håper det hjelper med et år hjemme, at ting har roet seg ned der til jeg kommer tilbake:)

Så bra det ikke er sånn der du er:)
Nei man skal ikke ha dårlig samvittighet for det , men håper det hjelper med et år hjemme, at ting har roet seg ned der til jeg kommer tilbake:)
Det håper jeg for din skyld også :) høres ut som en sjef som er sjalu!

Back
Topp