• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva jobber dere med?

Rema 1000  ;D 

apotekteknikker!;))

Sa opp skoleplass - Kunstskolen i Rogaland, og jobber på gård her vi bor. Akryllmaling.

Netopp ferdig med vg2. Barne- og ungdomsarbeidaefag. Fikk ingen lerlingeplass, da de bare tok in en her hjemme. Så nå arbeider jeg 20% i barnehage + som vikar når de trenger meg. :)
Var til jormor i dag og fikk beskjed om at jeg har et risikosvangerskat (rød tråd svangerskap som hun kalte det) så kan være greit med bare en-to faste dager + vikar.. Men ønsker å få mer, så det blir letter å få alt til å gå i hop her hjemme. Tiden får vise hva jeg greier og ikke.

Sykepleier på sykehus.

jobber i Cafe på en båt.. så spørs hvor lenge jeg holder ut =) får håpe på lite sjø i høst.

Sykepleier på et sykehjem

jobber som saksbehandler i det private

storbarnsavdeling, barnehage. :) og tupperwarekonsulent! ;)

Mange som jobber i barnehage her :-) Jeg er student - går siste året på førskolelærerstudiet. Kan anbefales ;-) hihi.

Jobber som lager ekspeditør.

På vår arbeidsplass er det sånn at en pers. får ikke løfte mer enn 35kg
Og når man er gravid så merker man på kroppen at man ikke orker.
Du kan løfte så lenge det føles greit men ikke slit deg ut :)

Daglig leder i en frisørsalong

Lærer på ungdomskole så ikke mye løfting her. Skulle jeg føle at det blir for tungt kan jeg bare få elevene til å løfte :)

Omsorgsarbeider på sykehjem. 

Jobber som pedagogisk leder med de største i barnehagen :)

Jobber i barnehage som assistent

Jeg jobber som konsulent i Hjemmetjenesten så ikke så mye tunge løft her. Drømmen er å begynne og studerer vernepleier eller sykepleier, så håper jeg får til det om en liten stund

Back
Topp