• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva jobber dere med?

Er fulltidsstudent. Går tredje året på allmennlærerutdanninga :) Også jobber jeg som butikkmedarbeider ved siden av. Der blir det noen tunge løft innimellom, men klarer fint å lure unna de tyngste ;)

Jobber som kontorsjef på et eiendomsmeglingsfirma  Kan heldigvis styre min egen dag og jobbe noe hjemmefra dersom formen er dårlig.

Er under utdanning på bi med bachelor i kultur og ledelse.

Er nettopp ferdig i lære som barne- og ungdomsarbeider, og skal snart ha fagprøven.
Nå jobber jeg på en SFO =)

jeg er frisør

jobber i barnehage.
Er vel ikke farlig for babyen med løft..? men at man kan løfte på seg noe bekkenplager..? men er jo greit å slippe unna det! ;)

Er utdannet barnevernspedagog, men jobber som pedagog i barnehage på småbarnsavdeling. I tillegg studerer jeg 50 % Småbarnspedagogikk. 

Ser for meg at det kommer til å bli tungt etterhvert mtp at jeg jobber på småbarnsavdeling:( Mange løft i løpet av en dag, men som ei anna sa her, sikkert mange løft man kan unngå. 

Jeg jobber som miljøarbeider i et bo og behandlingsenter for utviklingshemmede og på barneavlastning. Ikke utdannelse innen det.Kan være litt tungt til tider på barneavlastning, for det er barn som er opptill 12 år der, og de kan ikke alle gå uten hjelpemiddler.
Har nå vært sykemeldt i snart 7 uker.

Har forskerstilling på universitetet. Perfekt rolig jobb akkurat nå, men sliter litt med at alle disse stillingene er midlertidige, og nå med snart to barn skulle jeg veldig gjerne hatt en "ordentlig", fast jobb...

Jeg jobber som sveiser, så spørs hvor lenge jeg klarer å stå i jobb, sist var jeg halvveis før ryggen takket for seg.

Jeg er petroleumsingeniør/geolog. Så har ikke mye problemer med tunge løft. Men er verre med stress. Må nok passe godt på å ikke stresse for mye, så h*n ikke kommer altfor tidlig! Og prøver å finne alternativ til de høye hælene straks :D

Administrativt ansatt på universitetet.

Back
Topp