Hva jobber dere med?

<3<3

Andre møte med forumet
Er litt redd for at det blir for mange løft og for lange dager på arbeid for den lille spiren i magen. Hvor mye tåler vi egentlig? Mitt første barn, så er litt usikker:/

jobber som sykepleier i hjemmesykepleien 

Jeg er egentlig utdannet frisør, men jobber som barnehageassistent. Holder for tiden på å utdanne meg til barne og ungdomsarbeider, så skal være i praksis på en skole/SFO fra 15.august til 31.desember.

Fagarbeider. Jobber på barneskole. Har ferie, så begynner ikke igjen før om noen uker.

Kjemiingeniør, så ingen tunge løft;-)

Min første utdanning var innen apotek, og nå er jeg ernæringsfysiolog student. Elsker å være student, da jeg legger opp hverdagen min selv. Jeg merker små murringer i magen hvis jeg løfter mye tungt (er midt i oppussing), så nå lar jeg andre få ta tungjobbene. Leger sier at man skal leve som vanlig og det stemmer forsåvidt, men å lytte til kroppen trenger heller ikke være så dumt.

Først; man kan ikke løfte på seg abort. Men man kan få vondt i bekken og rygg..

Jeg jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling, og vet at jeg ikke kommer til å greie det hele veien - gjorde ikke det sist heller. Det blir veldig mye løft og belastning.

Sykepleier i hjemmesykepleien :)

Sosionom (sosialkurator i sosialtjenesten i NAV)

Sjukepleier på ei avd for personer med demens.

utdannet hudpleier, men er hjemmeværende <3

Jeg jobber på bensinstasjon, skulle egentlig bli utdannet som barne og ungdomsarbeider, men ombestemte meg, så null utdanning her..

Ble ferdig hjelpepleier i 2007 og har jobbet litt på haukeland og litt på sykehjem.. Kjekt å variere. . For tiden er jeg på lukket avdeling med mye tunge brukere og en god del sengeliggende.. Drømmen er sykepleier og så jordmor =) Men det får vi ta med årene =) Jeg har god tid =)

Begynner på mitt tredje år på allmennlærerutdanninga, 100% Jobber som lærer ved siden av, ca 50-60%

Jobber som assistent i barnehage. Har generelle studiekompetanse, men vet ikke helt hva jeg vil gå videre og utdanne meg som. Men jeg er fortsatt ung, så har goood tid. Har også 1 års yrkesutdanning, regnskapsmedarbeider, og fullførte med gode karakterer. Men ingen ledige jobber i det her ute på den lille øya jeg bor. 

Sykepleier på sykehuset. Er en tung avdeling med mye tunge løft og gåing(løping). Slet mye med ryggsmerter og gangvansker sist, så ble sykmeldt rundt 26 uker. Håper å holde ut lenger denne gangen.

Back
Topp