Hva jobber damene med?:)

Er student, men for tiden hjemme i permisjon med vår yngste som er snart 1 år :)

Jeg jobber 100% som samtaleterapaut og ruskonslulent. Så jeg tipper vel at med en sånn kontor jobb holder jeg løpet ut :)

Jeg jobber i butikk, men har en plan om å søke ny jobb under permisjonstida :) Tjener veldig greit, så derfor er jeg der enda.. Litt lengre enn planlagt :)

Jobbet helt ut sist svangerskap og håper på å gjøre det nå også.. Krysser fingrene for at bekkenet ikke blir værre enndet er nå!

Pedagogisk leder på avdeling for 1-åringer. 100% sykmeldt pga hyperemesis, så vi får se hvordan ukene og månedene fremover blir...

Selger i offshore bransjen.. Håper å jobbe ut tiden, men gikk på en smell sist. Er ikke tungt fysisk,men veldig krevende i perioder med mye å gjøre.

Jeg er sykepleier i 100% stilling på et lokalmedisinsk senter. Vi har varrierte oppgaver så jeg regner med å kunne være delvis i jobb lenge. Sommerferien bruker å være hektisk så vi får se hvor lenge jeg klarer å jobbe da.

Helsefagarbeider her og jobber I 92% stilling fast.. jobbet I 100% stilling som det samme med nr 4 og var I full jobb til en halv måned Før permisjon sist.. Håper og klare å jobbe fult så lenge som mulig, men kommer ann på bekkenet-)

100% student og jobber 25% vedsiden av på haukeland. Skal jobbe 100% i sommer for å tjene opp mest mulig, så satser på at kroppen holder seg sann noenlunde :P

Har vært ringevikar i flere barnehager og skoler i noen måneder, men begynner i 100% vikariat på mandag. Formen er veldig bra, så jeg håper at jeg klarer å jobbe ut vikariatet, dvs ut juni :)

Men etter å ha lest en del om tvillingsvangerskap den siste uken ser det ut som det er å håpe på litt for mye... Virker som de fleste tvillinggravide får tilbud om sykemelding i uke 20-24 som det er anbefalt å ta i mot. Allerede i uke 30 er en tvillinggravid like stor som en enlinggravid er ved termin! :wideyed: Synes det høres drøyt tidlig ut å bli sykemeldt allerede i uke 20, men så har jeg jo heller ikke peiling på hvor tungt dette kommer til å bli, så jeg vet jo ikke hvordan formen blir.

Jobber som helsefagarbeider på sykehus. Har nå blitt sykemeldt 100 % i 3 uker pga. Bekkenløsning allerede :-( håper å komme tilbake på jobb snart igjen, håper det stabiliserer seg, så jeg i hvertfall kan jobbe litt:-)

Jobber på skjermet enhet på sykehjem. Vi har kun to fysisk tunge pasienter, ellers er det "bare" psykisk tungt, noe som ikke bør være noe større utfordring når jeg er gravid. Så lenge jeg er frisk, vil jeg jobbe så lenge som mulig. Jeg lar være med tunge løft og får god tilrettelegging både fra leder og kollegaer :-)

Studerer sykepleie også, men jeg har permisjon frem til neste år.

Jeg jobber i barnehage :-) Jeg krysser fingrene for at formen holder seg så bra at jeg kan jobbe helt frem til permisjonen :-)

Back
Topp