Hva jobber damene med?:)

*TrinemedKevin*

Betatt av forumet
Det er fredags kveld og jeg sitter hjemme og kjeder meg :-P
Mannen pusser opp et utested og er vekke hver kveld jeg ikke jobber ;-p

Så da må æ spørre :)

Hva jobber dere med og tror du at du klarer å jobbe helt ut frem til fødsel?:)

Jeg er fulltidsstudent, og har siste eksamen i begynnelsen av juni. Kan ikke akkurat sykemelde meg fra skolen, da alt er obligatorisk. Så holder ut til juni forhåpentlig lett ;) Jobber 20% i smykkebutikk ved siden av, og tror ikke jeg klarer å holde på helt til permisjon. Er en del løfting av varer, og veldig hardt gulv å trå på i mange timer i strekk..

Jobber i barnehage :) jobba 60% noen mnd og fram til 3 uker før perm sist, men da pendla jeg langt i tillegg.. Holder bekkenet seg i sjakk nå så kan jeg nok jobbe helt til perm, ihvertfall endel :)

Jobber 80 prosent på Biltema og har ein liten ekstra vaskejobb utenom. Trur nok da blir tungt å jobba etterkvart. Mykje løfting og springing og klatring på jobb

100% stilling som barnehagelærer, om kvalmen og hodepinen gir seg etterhvert så tror jeg jeg skal holde ut en god stund.. ;)

Jobber som pedagogisk leder i barnehage 100%. Skal prøve så godt jeg kan å holde meg i jobb. Har fortalt sjefen om graviditeten, så vi har allerede snakket om tilrettelegging, så jeg skal holde ut lengst mulig:)

Jeg er deltids-nettstudent og jobber deltid innen helse, med litt tilrettelegging klarer jeg nok å være lenge i jobb. Når det gjelder skolen skal jeg prøve å ikke ha pause i det hele tatt :)

Jeg jobber som kontaktlærer for en 3.klasse. Jeg er 40% sykemeldt nå, men håper å jobbe 100% igjen frem til sommeren. Har siste arbeidsdag i slutten av juni, så får jo uansett de siste par mnd fri.

Jeg er IT-konsulent og begynte i ny jobb 1.oktober. Håper å hvertfall holde ut til prøvetida er over 1.april. Hadde hellp forrige svangerskap så må vurdere hvor lenge jeg skal tyne strikken. Er bare 8+3 men merker også bekkenet allerede så vi får nå se...

Pedagogisk leder i barnehage jeg også. Og satser jo på 100% frem til permisjonsstart :-)

Jobber med regnskap og klarte 100% helt frem til permisjon sist svangerskap. Nå er det tyngre siden jeg må fungere litt mer hjemme med en liten en som krever mye oppmerksomhet. Er også midt i den travleste tida med mye overtidsjobbing, så merker at jeg er veldig sliten. Får se hvor lenge det går. Regner med at jeg sier fra at jeg ikke orker så mye overtid ihvertfall.

Er utdannet førskolelærer, men ikke fast jobb dessverre. Men jobber alt jeg kan på tilkalling - det blir en del ;-) sånn som formen er nå, tror jeg at jeg kan jobbe heøt frem til permisjonen starter.

Er student, så klarer forhåpentligvis å fullføre skoleåret uten problemer :)
Skal jobbe som servitør i vår/sommer, og håper det går kjempebra med gode sko, men kommer bare til å jobbe ut juli max :)

Jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien. Å i matbutikk. Har 50 prosent på begge jobbene , så 100 totalt. Men de siste to årene har jeg jobbet ca 200 prosent. Så kutta ned til litt over 100 prosent nå pga er så trøtt. Håper å holde ut lengst mulig. Men begge jobbene er tunge fysisk

Jobber med salgsledelse og regner med å kunne jobbe helt frem til permisjon :)
Ingen fysisk belastende jobb, men en stresset kontorrotte....

Jobber som kontormedarbeider, håper og regner med jeg kan bli i jobb frem til permisjon.

Back
Topp