Hva jobber damene med?:)

*TrinemedKevin*

Betatt av forumet
Det er fredags kveld og jeg sitter hjemme og kjeder meg :-P
Mannen pusser opp et utested og er vekke hver kveld jeg ikke jobber ;-p

Så da må æ spørre :)

Hva jobber dere med og tror du at du klarer å jobbe helt ut frem til fødsel?:)

Jeg er fulltidsstudent, og har siste eksamen i begynnelsen av juni. Kan ikke akkurat sykemelde meg fra skolen, da alt er obligatorisk. Så holder ut til juni forhåpentlig lett ;) Jobber 20% i smykkebutikk ved siden av, og tror ikke jeg klarer å holde på helt til permisjon. Er en del løfting av varer, og veldig hardt gulv å trå på i mange timer i strekk..

Jobber i barnehage :) jobba 60% noen mnd og fram til 3 uker før perm sist, men da pendla jeg langt i tillegg.. Holder bekkenet seg i sjakk nå så kan jeg nok jobbe helt til perm, ihvertfall endel :)

Jobber 80 prosent på Biltema og har ein liten ekstra vaskejobb utenom. Trur nok da blir tungt å jobba etterkvart. Mykje løfting og springing og klatring på jobb

100% stilling som barnehagelærer, om kvalmen og hodepinen gir seg etterhvert så tror jeg jeg skal holde ut en god stund.. ;)

Jobber som pedagogisk leder i barnehage 100%. Skal prøve så godt jeg kan å holde meg i jobb. Har fortalt sjefen om graviditeten, så vi har allerede snakket om tilrettelegging, så jeg skal holde ut lengst mulig:)

Jeg er deltids-nettstudent og jobber deltid innen helse, med litt tilrettelegging klarer jeg nok å være lenge i jobb. Når det gjelder skolen skal jeg prøve å ikke ha pause i det hele tatt :)

Jeg jobber som kontaktlærer for en 3.klasse. Jeg er 40% sykemeldt nå, men håper å jobbe 100% igjen frem til sommeren. Har siste arbeidsdag i slutten av juni, så får jo uansett de siste par mnd fri.

Jeg er IT-konsulent og begynte i ny jobb 1.oktober. Håper å hvertfall holde ut til prøvetida er over 1.april. Hadde hellp forrige svangerskap så må vurdere hvor lenge jeg skal tyne strikken. Er bare 8+3 men merker også bekkenet allerede så vi får nå se...