• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva irriterer deg mest?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Når de hjemme roter og ikke rydder etter seg:P
Eller foreldre som lar barn kle seg som ungdommer! Min yngste er 8 år og jenter i hennes klasse sminker seg, bruker høye heler og magekorte topper! (Sikkert litt rart å irritere seg over, men....)

Når de hjemme roter og ikke rydder etter seg:P
Eller foreldre som lar barn kle seg som ungdommer! Min yngste er 8 år og jenter i hennes klasse sminker seg, bruker høye heler og magekorte topper! (Sikkert litt rart å irritere seg over, men....)

Det med klær blant barn har irritert meg lenge, jeg har ei på 7 og det er mange i henens klasse som allerede er voksne i stilen :p jeg jobber jo selv på skole og har opplevd flere ganger at barna har like klær/jakker/sko som meg, hvor får denpengene fra tenker jeg da....

Det med klær blant barn har irritert meg lenge, jeg har ei på 7 og det er mange i henens klasse som allerede er voksne i stilen :p jeg jobber jo selv på skole og har opplevd flere ganger at barna har like klær/jakker/sko som meg, hvor får denpengene fra tenker jeg da....
Det er helt sykt! Altså min datter er ikke av den "barnslige" typen selv. Er mye baggy og svart. Men er fortsatt ett barn... Og ja, det med pengene! Det er jo foreldra som har de i den alderen så de må jo faktisk gå ut å kjøpe det til dem! Er ikke rart det er mye "den er populær, den er ikke" :o

kan ikke for det..men når folk "smatter" når dem smaker på maten for og kjenne om den er god. ååååh...irriterer meg grønn ! Haha

Også irriterer det meg ( fælt og si det) at enkelte har så skittent og rotete hus med alt mulig av møbler som ikke står i stil! iiiiha..så mye har jeg og irritere meg over som ikke er mitt problem en gang! :p

Jo og den værste er nok trafikken! At folk ikke kan kjøre som dem skal? Blir skikkelig hissig når folk tar en stygg forbi kjøring, når dem kjøre UNDER grensen på fine veier og folk som ikke kan og rygge/parkere skikkelig!

Haha ja! De har jeg kjefta på mange ganger. Så somler de seg bakerst igjen. Jeg blir så sur jeg :p
Haha jeg kjefter også! Senest idag kjefta jeg på noen ungdommer! Deres arrgument var vel at jeg hadde mammaperm å hadde så god tid, mens timen deres startet om 5 min :p
"Ja da går dere ikke på butikken når det er 5min til timen begynner da vettu sa jeg :p
Finnes det faktisk folk som gjør slikt? Haha...
Desverre ja :o til og med eldre mennesker :o

Respektløshet og hensynsløshet. I alle ender av skalaen, også de som kommer om 5 minutter, som viser seg å være en halvtime.

Kunder på jobben som kjefter på meg når jeg nekter å gi ut enda en runde medisiner på frikortet når de har allerede fått 2 ganger siden november. Kunder som tror at jeg er dum og ikke vet hva de prøver seg på. Jeg har blitt beskyldt for å starte 3 verdenskrig, forårsake global oppvarming og for å prøve å ta livet av kunden, alt dette fordi folk ikke gidder å betale egenandel for medisinene sine på nyåret. Kunder som ikke følger med på kødisplayet og som kjefter når de ser at de har blitt "hoppet over" selv om jeg ropte minst 3 ganger og som da forventer at jeg slutter å hjelpe den kunden som faktisk kom og hjelper dem istede. Jeg elsker jobben min, men i november og desember er den et mareritt.

Kunder på jobben som kjefter på meg når jeg nekter å gi ut enda en runde medisiner på frikortet når de har allerede fått 2 ganger siden november. Kunder som tror at jeg er dum og ikke vet hva de prøver seg på. Jeg har blitt beskyldt for å starte 3 verdenskrig, forårsake global oppvarming og for å prøve å ta livet av kunden, alt dette fordi folk ikke gidder å betale egenandel for medisinene sine på nyåret. Kunder som ikke følger med på kødisplayet og som kjefter når de ser at de har blitt "hoppet over" selv om jeg ropte minst 3 ganger og som da forventer at jeg slutter å hjelpe den kunden som faktisk kom og hjelper dem istede. Jeg elsker jobben min, men i november og desember er den et mareritt.

autsj ser at den er plagsom så absolutt.

Folk med barnevogn som ikke går til siden når de stopper for å ordne noe i vogna.
Eller generelt folk som ikke kan gå til siden i for eksempel rulletrapper eller butikken når de møter kjente og "slår av en prat".
Er gjerne de samme folka som blir irritert når jeg sier "unnskyld" og spør om jeg kan få gå forbi :P

Back
Topp