Hva irriterer deg mest som gravid?

M

Moderator Kjersti

Guest
(Eks: Hvordan mannen ikke klarte å ligge i ro om nettene, alle som tok meg på magen, kommentar som: så stor du er... osv)
 
1. Når andre snakker til magen "Heeeeeei baby! hei lille venn!! Det er tante!! Kommer du snart ut lille bebii??"
2. Røyk, røykeånde

3. Når folk spør: "nårtid er termi?" -17. November. "Ååå hold igjen til 1 desember!! Det er min bursdag!"


Hjelpes, har mye mye mer! :p Men kan jo begynne rolig :)
 
Så stor du har blitt!!! (Jeg synes jeg er ganske liten...)

Folk som tar på magen uten å spørre først
 
Alle som sier du er stor nå, lenge igjen?
Alle kollegaer og familie som tror magen min er felles "koseplass".
 
Kommentarer om hvor stor man er, og folk som reagerer med tydelig sjokk når man forteller når termin er.. haha! :p Jeg synes ikke selv jeg er SÅ stor, men føler meg jo som en hval når jeg får sånne kommentarer/reaksjoner.

Hadde heller ikke likt at hvem som helst klår på magen, men hittil har jeg bare opplevd at de som har hatt lyst til å kjenne har spurt først :)
 
"Åssen går det med dere?"
Jo, det går bra med meg, og den lille har det også bra :p
 
Når alle ser på en gravid mage som allemannseie! !!!!! Det at fremmede kommer og tar på magen, er rett og slett frekt:confused:

Nærmeste familie er ok, men de spør som regel førsr:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Folk som sier at jeg er så stor og at jeg for all del ikke må legge på meg mer. Jeg har lagt på meg 5 kilo og er 7 mnd på vei, så jeg er ikke stor!! :p Hvem bryr seg om vekt når man ruger? Ungen må jo få det den trenger. Men alle andre er visst livredde for at jeg skal bli feit. Prioritering ja...
 
Hvem bryr seg om vekt når man ruger? Ungen må jo få det den trenger. Men alle andre er visst livredde for at jeg skal bli feit. Prioritering ja...
Helt enig! Ungen må få det det den trenger!
I juni var det faktisk noen som trodde at jeg skulle føde om sommeren. Hun fikk jo sjokk når jeg da sa at jeg ikke har termin før i november :D
 
Helt enig! Ungen må få det det den trenger!
I juni var det faktisk noen som trodde at jeg skulle føde om sommeren. Hun fikk jo sjokk når jeg da sa at jeg ikke har termin før i november :D
Jeg har termin i slutten av oktober. Neste gang noen spør når jeg har termin skal jeg si at jeg skal ha i mai :p så får vi se om de tør å si noe...
 
Når folk jeg aldri snakker privat med brått vil ha en utfyllende rapport på hvilke gravideplager jeg har... Typ, kollegaer man møter 1 gang i året.

Når mamma sier: "Jeg tror du kommer til å bli SVÆR!"
 
At mannen ikke klarer å ligge rolig før han sovner..
At folk kommenterer str min og lurer på om det er lenge til termin..
At jeg har lyst på alt å spise,men først får dte vil jeg ikke ha det :p
Når Bonus smatter :p
Og kan nok fortsette i det uendelige :p
 
At mannen ikke klarer å ligge rolig før han sovner..
At folk kommenterer str min og lurer på om det er lenge til termin..
At jeg har lyst på alt å spise,men først får dte vil jeg ikke ha det :p
Når Bonus smatter :p
Og kan nok fortsette i det uendelige :p

Det med alt man har lyst på og så ikke vil ha når man får muligheten kan jeg skrive under på... "Å jeg har lyst på sjokolade". Sjokoladen blir kjøpt inn og liggende urørt!!
 
Begynner å bli lei å svare på spørsmålet: Er formen bra? spesielt av folk man møter på treningssentret! Jeg hadde vel ikke vært å trena hvis formen var dritt??

Og nyskjerrigheten rundt evt "cravings" er stor..Anoooing!!
 
Begynner å bli lei å svare på spørsmålet: Er formen bra?
Ja, enig. Jeg vet aldri hva jeg skal svare. Tror ikke at folk egentlig gidder å høre på at jeg sliter litt med det og det og det. Så man sier jo bare at formen er bra uansett.
 
Ja, enig. Jeg vet aldri hva jeg skal svare. Tror ikke at folk egentlig gidder å høre på at jeg sliter litt med det og det og det. Så man sier jo bare at formen er bra uansett.


Signerer denne. Hvorfor spør folk egentlig? Kan umulig tenke meg at de egentlig bryr seg :p
 
Signerer denne. Hvorfor spør folk egentlig? Kan umulig tenke meg at de egentlig bryr seg :p
Jeg svarer helt ærlig på det jeg! Spør de så skal de få høre at formen ikke er på topp! Men nå er det enn så lenge bare de nærmest på jobb som spør og det er ikke så rart siden jeg ikke jobber fullt lenger
 
Back
Topp