Hva heter pilla?

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Mens jeg stod å helte ut 2 liter sur melk i stad, fatta jeg beslutningen! Etter 4 måneder med fullpumping, er det stopp!! Jeg gidder rett og slett ikke mer... Snuppa vil nesten ikke ha melk lenger, så jeg heller ut mange liter i uka... Har prøvd å få ned produksjonen ved å pumpe sjeldnere (2 ganger i døgnet), men i stedet for å bli mindre melk, blir det bare mer pr pumping[8D] Så da drar jeg og leverer pumpa på mandag, også stikker jeg innom legen etter den pilla som stopper melkeproduksjonen... Meen, jeg har en litt håpløs lege, så er ikke sikkert hu har hørt om den i det hele tatt, så da trenger jeg å vite hva den heter... Noen som har peiling?[:)]

Du har vært kjempeflink. [:D] Jeg aner ikke, men kanskje Chiapjusk vet det, siden hun har vært borti det selv. [:)]

aner ikke, men har du forsøkt å pumpe kortere for hver gang du pumper i stedet for sjeldnere? i stedet for feks 10 min så tar du 5 min. sånn gjorde jeg det, og funka som bare det. etter bare noen dager kom det bare dråper[:)]

Jeg har prøvd det også ja... Men skal sies at jeg ikke gadd prøve det så lenge da, for jeg blei jo så fort sprengt at, og da måtte jeg pumpe mye oftere[&:] Og jeg syns det er så jævla tiltak å rigge meg til ved pumpa og vaske driten at etterpå[8D] Hehe... Er rett og slett dritlei hele maskina, og vil helst pælme'n ut av vinduet[8D] Men jeg kan vel kanskje gi det et forsøk til[:)] Hehe... Pumpa blir uansett levert på mandag, så får jeg bruke håndpumpa etter det[:)] Så kanskje jeg drøyer legeturen noen dager[:)]

Men jeg vil gjerne vite hva de pillene heter fortsatt, hvis noen veit??[:)]

Juhuuu![:)] Ingen som veit hva pilla heter??[8|]

Dytter for deg!

Meiner eg leste at Trone hadde tatt den også.....

Tror de heter Parlodel..? Prøv å googlesøke det [:)] Jeg sluttet bare å pumpe og alt jeg, sikkert ikke å anbefale [8D] men et par dager med spreng og så var det tomt [:)]

Jeg prøvde å google det, men virka som det fantes flere slag, og det hørtes ut som det var en haug med skumle bivirkninger, så jeg tok bare bort sida[8D] Hehe... Fant ut at det var bedre å spørre her, for da ser jeg jo at de som har brukt dem faktisk har overlevd[8D] Hehe... Og da er det greit å vite hvem av de pillan de har overlevd av[:D] Hehe... Men nå prøver jeg i første omgang og trappe kraftig ned på pumpinga... Kan ikke slutte helt før det minker på mengden melk, for da sprekker nok de stakkars puppene mine[8D] Pumper ut nesten 400 ml per pupp 2 ganger i døgnet liksom[&:] Og jeg har hatt 2 kraftige brystbetennelser, og har ikke lyst på flere[8D] Sjøl om det forsåvidt har fjerna så godt som all melk begge gangene, så tror jeg ikke det er måten å slutte på[:D] Hehe..

ORIGINAL: Netta87

Jeg prøvde å google det, men virka som det fantes flere slag, og det hørtes ut som det var en haug med skumle bivirkninger, så jeg tok bare bort sida[8D] Hehe... Fant ut at det var bedre å spørre her, for da ser jeg jo at de som har brukt dem faktisk har overlevd[8D] Hehe... Og da er det greit å vite hvem av de pillan de har overlevd av[:D] Hehe... Men nå prøver jeg i første omgang og trappe kraftig ned på pumpinga... Kan ikke slutte helt før det minker på mengden melk, for da sprekker nok de stakkars puppene mine[8D] Pumper ut nesten 400 ml per pupp 2 ganger i døgnet liksom[&:] Og jeg har hatt 2 kraftige brystbetennelser, og har ikke lyst på flere[8D] Sjøl om det forsåvidt har fjerna så godt som all melk begge gangene, så tror jeg ikke det er måten å slutte på[:D] Hehe..

Hehe, nei, er nok ikke det [:D] Men jeg var så møkk lei, hadde så mye klumper og drit [:D] hadde 5 brystbetennelser på 2 mnd [&:]

Jeg prøver meg på en dytt her at jeg, gir meg ikke[8D][8D]

Aner ikke men dytter for deg [;)]

Skal inn å sjekke i skapet på badet jeg, meeeener jeg har en boks stående der!! [:)]

De heter Parlodel [:)]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Du har vært kjempeflink. [:D] Jeg aner ikke, men kanskje Chiapjusk vet det, siden hun har vært borti det selv. [:)]

Forresten,.. sinnsyk hukommelse på deg!! Nå blei jeg impregnert (..imponert vaffal) [:D]

ORIGINAL: Chiapjusk

Forresten,.. sinnsyk hukommelse på deg!! Nå blei jeg impregnert (..imponert vaffal) [:D]

Tusen takk. [8D] Noen ting setter seg godt fast i minnet (og noen personer husker man mer enn andre).

Tusen takk. [8D] Noen ting setter seg godt fast i minnet (og noen personer husker man mer enn andre).

Jeg snapper det til meg som et kompliment jeg.. (enten om det er tilfeldig at du husker det, eller om jeg er en du bare husker [8D])

Jeg snapper det til meg som et kompliment jeg.. (enten om det er tilfeldig at du husker det, eller om jeg er en du bare husker [8D])

Ta det som et kompliment. [;)]

De heter Parlodel [:)]

Og du har gått på de uten store, stygge bivirkninger?[:)]

Det går foreløpig ikke veldig bra med minkinga[8D] Hehe... Har prøvd meg på å bare pumpe ut 250 ml tilsammen på begge pupper morgen og kveld i to døgn nå, og jeg er konstant meeegasprengt... Har måtte melke bort det verste noen ganger i løpet av dagen da, ellers hadde jeg nok eksplodert[:-] Måtte stå opp i natt og få ut litt også[8D] Hehe... Nå har jeg pumpa ut litt over 150 på hver pupp, og er fortsatt megasprengt... Genser'n min er gjennomvåt, har lekki gjennom 2 ammeinnlegg og en tjukk BH[8D] Og jeg har aldri lekki en dråpe før[8D] Nå kan det hende at det er den megastramme bh'n min som gjør det da, for jeg leste at det skulle funke[8D] Hehe... Får fortsette noen dager til og se om det blir bedre, hvis ikke blir det legetur[:)]

Ooooh, nå er det digre pumpedråget vaska og pakka sammen, klar til å leveres i morra... Det føles skikkelig deilig, og skikkelig "skummelt" på en gang[:D][&:][:D] Uæææh... Grugleder meg til å dra å kjøpe erstatning[8D] Ikke at jeg trenger det riktig enda da, har jo sikkert melk i fryser'n til en hvertfall en måned + at jeg fortsatt har muggan fulle[8D] Hehe... Men det føles raaart[:-] Nei, huff, jeg har bestemt meg, kan ikke turn around now[8D] *sparker samvittigheten i ræva*

Back
Topp