Hva heter pilla?

Veeeel, jeg fikk utslett og røde prikker på hele meg omtrent, men heiv nedpå en zyrtec samtidig så gikk det greit [8D]

ORIGINAL: Netta87

ORIGINAL: Chiapjusk

De heter Parlodel [:)]

Og du har gått på de uten store, stygge bivirkninger?[:)]

Det går foreløpig ikke veldig bra med minkinga[8D] Hehe... Har prøvd meg på å bare pumpe ut 250 ml tilsammen på begge pupper morgen og kveld i to døgn nå, og jeg er konstant meeegasprengt... Har måtte melke bort det verste noen ganger i løpet av dagen da, ellers hadde jeg nok eksplodert[:-] Måtte stå opp i natt og få ut litt også[8D] Hehe... Nå har jeg pumpa ut litt over 150 på hver pupp, og er fortsatt megasprengt... Genser'n min er gjennomvåt, har lekki gjennom 2 ammeinnlegg og en tjukk BH[8D] Og jeg har aldri lekki en dråpe før[8D] Nå kan det hende at det er den megastramme bh'n min som gjør det da, for jeg leste at det skulle funke[8D] Hehe... Får fortsette noen dager til og se om det blir bedre, hvis ikke blir det legetur[:)]

Jeg fikk beskjed om at hvis jeg bandt et skjerf ellernoe stramt rundt puppene så ville puppene "tro" at de var fulle, og dermed ikke produsere så mye mer melk.. men vet ikke [8D]

Veeeel, jeg fikk utslett og røde prikker på hele meg omtrent, men heiv nedpå en zyrtec samtidig så gikk det greit [8D]

Hørtes betryggende ut sånn rett før ferietid[8D] Hehe... Tenker jeg gir de en real sjanse til å tømme seg sjøl først[8D] Hehe... Før eller siden må det nå minke på får jeg tro[:D]

Gjentar tilbudet mitt om å kjøpe puppene dine:-) Her er mine i ferd med å dø helt av seg selv!

Det er nå i grunnen ironisk dette. De fleste ammende sliter med for lite melk fra tid til annen. Du som har melk i (bokstavelig talt) bøtter og spann, har ei snuppe som ikke vil ha pupp! Når du vil slutte, vil ikke puppene være med på laget. Ammegudinnen skylder deg et laaaangt og ukomplisert ammeforløp neste gang!!

ORIGINAL: Tøffeliten

Gjentar tilbudet mitt om å kjøpe puppene dine:-) Her er mine i ferd med å dø helt av seg selv!

Det er nå i grunnen ironisk dette. De fleste ammende sliter med for lite melk fra tid til annen. Du som har melk i (bokstavelig talt) bøtter og spann, har ei snuppe som ikke vil ha pupp! Når du vil slutte, vil ikke puppene være med på laget. Ammegudinnen skylder deg et laaaangt og ukomplisert ammeforløp neste gang!!

Send adressa di på PM, så slenger jeg dem i posten i dag[;)] Hehe... Men da tror jeg nesten jeg må ha dine i bytte, for ser kanskje litt teit ut å gå fra å ha dissa feite, sprengte melkejuran til å være helt puppeløs[:)] Hehe...

Ja, det er jaggu rart detta[8|] Skulle ønske jeg kunne delt ut til alle som har lite... Da hadde det løst seg for alle[:D] Hehe...

Et langt og ukomplisert ammeforløp hørtes fiiint ut Hehe... Vi satser på at nestemann har perfekt sugetak og eeeeelsker pupp[:D]

Men netta87, går det ikke ann å selge melka til sykehus og sånn?

Men netta87, går det ikke ann å selge melka til sykehus og sånn?

Nope, har spurt 2 ganger faktisk, men sykehuset her tar ikke imot melk lenger, latterlig nok[&o] Så da må jeg i såfall helt til Oslo med'n[&:]

Back
Topp