Hva heter de ?

Ingen navn her. :(
Vi er blitt enige om å styre unna navn som slutter på A siden jenta vårt sitt navn og hennes to kusiner slutter på det. Da kommer jeg typisk nok på at Dina er jo et kjempefint navn! .....

topp 2 er for tiden Anton og Elias :-)

Ingen navn her. :(
Vi er blitt enige om å styre unna navn som slutter på A siden jenta vårt sitt navn og hennes to kusiner slutter på det. Da kommer jeg typisk nok på at Dina er jo et kjempefint navn! .....
Jenta mi på 5år heter Dina :)

Hvis jeg får viljen min, blir det Niklas. Jeg jobber på skole med 500 elever og er nok litt farget av det. Mange navn jeg synes er veldig fine, men som minner meg om noen rampete elever

Har filip og sebastian fra før, og synes niklas er i samme gate som de andre to navnene

Vi vet virkelig ikke! Har en lang liste uten noen klare vinnere... Lurer litt på Sjur, men hadde en elev i fjor som het det, så vet ikke helt..

Her blir navnet: NR. 3. Eller Tassen. Har en gutt i magen, og vi blir bare ikke enig om guttenavn i det hele tatt. Hadde vært mye lettere med jente, for der har vi hatt navn hele tiden. Sigrid Marie ville det blitt da =)

Hermann står øverst på ønskelisten hos oss. Begge har navnet i slekten. Men det kan jo hende navnet ikke passer..og da får vi bare se

Back
Topp