Hva hatet du ved graviditeten? Og hva elsket du?

Er gravid for 5. Gang. Har 4 nydelige barn som jeg elsker over alt på jord! Det værste med å være gravid er å ikke ha kontroll, alt som skjer og det eneste jeg kan gjøre er å henge med.. nå er jeg hallveis i mitt 5. Og nyter faktisk alle plagene.. jeg vet at dette er siste gang jeg får oppleve dette vidunderet med å ruge frem et nytt liv ❤ wow tenk så heldige vi er ja plager har jeg nok av, men det går over en gang! Det kunne vært så mye verre. Det er som med fødselen.. du vet hva premien er og det gjør alt verdt det
 
Er trøtt og sliten til tider. Hater å ligge våken om nettene og tisse heletiden. Kan absolutt ikke klage på noe annet. Har en kjempefin graviditet :)
 
Det jeg hatet da jeg var gravid var og ikke finne noen god liggestilling de siste to mnd av graviditeten. Våknet ofte og var sliten
 
Jeg hatet at jeg hadde absolutt null energi og at alt var et ork fra uke 7 og til fødsel.
Elsket så og si alt det andre. Følte meg så fin og heldig<3
 
Elsket bevegelsene, spenningen og forventningene.

Hatet bekkenløsninga, halsbrannen, ødemene, kvisene, ryggverken, leggkrampene, det kronisk fettete håret, kløen, kynnerne, tissinga
 
HAtet: kvalme, bekkenløsning, dårlig immunforsvar , hormontroll

Likte spenningen rundt UL og fødsel og baby til slutt

Kunne godt født flere ganger om noen andre bare gadd å gå gravid for meg :p
 
Bekkenløsningen, halsbrannen, alt vannet i kroppen, at jeg endte med carpal tunnel syndrom og begynnende svangerskapsforgiftning.. Helt grusomt!
Men det å se magen vokse, kjenne liv på innsiden (og utsiden), og all spenningen og forventningen ❤️ Håper inderlig jeg får oppleve det en gang til!
 
Back
Topp