Hva har du studert?

helse og sosial 1år, barn og ungdom 2år og nå går jeg allmenn påbygging.. Etter det blir det 3år sykepleier, jobbe i 2 år og spesialutdanne meg til psykriatiak sykepleier [:)]

Juss [:)]
Hadde lett valgt det om igjen.

Bachelor i mediedesign. Ikke pokker om jeg hadde gjort det igjen. Totalt verdiløst. Eller, kanskje hvis jeg var garantert å få samme klassemiljø![:)]

ORIGINAL: [Malin]

Har gått grunnkurs og Vk1 elektro.. Nå går jeg Elkraft på teknisk fagskole..

Om jeg ville gjort det igjen..? Vel.. jeg kan jo ingenting annet, så [8D]

Elkraft..........du er jo garantert kjempe lønn hvis du bor i Stavanger!!!

Allmennlærer, dvs 4 år på lærerskolen.

Ville absolutt valgt det igjen [:)]
Det er jo fordeler og ulemper i denne typen jobb, men det er det jo i alle slags jobber.
Jeg trives veldig godt i hvertfall, og synes det er helt greit å gå på jobb hver dag [:D]

Har studert media, reiseliv og samfunnsfag på lavere nivå, og har nesten en bachelor i ernæring og er snart ferdig med en i øk/adm... Halvstudert røver i utgangspunktet, så prøver å fullføre noe nå :-)

Om jeg hadde valgt det igjen? Nå har jeg jo brukt elimineringsmetoden gjennom hele livet, men landa på øk/adm som et fornuftig alternativ som kan brukes til alt :-) Litt som poteten, med mange muligheter.

Gikk medium og kommunikasjon på vgs. Utrolig spennende, og ville ha valgt det om igjen til tross for at jeg nå går på lærerhøyskole. [:)] STORTRIVES som lærerstudent, så angrer overhode ikke på det valget![:)]

jeg er akuratt ferdig med studiekompetansen. skal begynne på høyskolen til høsten blir mest sannsynøig sosionom. ville først sykepleier men vil ikke jobbe turnus.

Ha tre år på BI.. Bachelor i markedsføring med Menneskelig ressursforvaltning som spesialiseringsfag.
hadde ikke valgt det igjen, om jeg skulle valgt nå, med den samme kunnskapen jeg sitter inne med. Da hadde jeg valgt en linje som var mer personalrettet, droppet markedsføringen.

Bachelor i vernepleie og tar nå en mastergrad i atferdsnalyse. Angrer ikke [:)]

Jeg har en mastergrad i historie og kulturfag, med nyere historie og religionsvitenskap som spesialisering. Eneste jeg ville gjort anderledes er å tatt pedagogikken inni masteren, ikke utenom. Var ikke klar over at det gikk ann før det var for sent, så peden ble et år ekstra [8|] men vel verdt [:)]

Barne og ungdomsarbeider.
Drømmen er dyrlege!

Kokk og BUA..

Er BUA jeg vil bli, men føler absolutt ikke att kokk var bortkastet, tvert imot [:)][:D]

Back
Topp