Hva har du på strikkepinnene akkurat nå?

Jeg elsker grønt, så blir nok en grønn trøye. Vet uansett ikke kjønn ennå, så må holde meg kjønnsnøytral enn så lenge :D

ja disse fargene jeg strikka er jo igrunn nøytrale og fin! Så jeg kan virkelig anbefale den mosegrønnfargen i merinoullgarnet :D i tillegg andre flotte grønnfarget sondr også finner. Jeg også er så glad i grønnfarge:Heartred
 
Nettopp ferdig med min peanuttromper, men vet ikke hva jeg skal strikke nå :scratch
Har så mye jeg vil strikke, men har så lyst til å strikke noe utifra kjønn nå :happy8 får forhåpentligvis vite neste fredag:clock
 
ja disse fargene jeg strikka er jo igrunn nøytrale og fin! Så jeg kan virkelig anbefale den mosegrønnfargen i merinoullgarnet :D i tillegg andre flotte grønnfarget sondr også finner. Jeg også er så glad i grønnfarge:Heartred
Ja, fargene du strikka med var alle nydelige ❤️ Grønt er skjønt! :joyful:
 
Her var det mye fint ❤️❤️

Kunne ønske jeg også klarte å strikke , helt utrolig hvor mye fint som kan lages :)
 
Okei, lite spørsmål til dere med-strikkere :p
Jeg har strikket en Nancy-kofte i str 6-9mnd, og har veldig lyst å strikke bukse og lue i ene mønsterfargen. MEN! Str på både bukse og lue er enten 6 eller 9 mnd. Hva ville dere valgt?? :hungover:
 
Okei, lite spørsmål til dere med-strikkere :p
Jeg har strikket en Nancy-kofte i str 6-9mnd, og har veldig lyst å strikke bukse og lue i ene mønsterfargen. MEN! Str på både bukse og lue er enten 6 eller 9 mnd. Hva ville dere valgt?? :hungover:
Tror jeg ville gått for 9 mnd;) da har den noe å vokse inn i. Hvis mulig så kan du lage bukselinningen dobbel og sette inn en strikk som kan justeres mens barnet vokser :happy:
 
Tror jeg ville gått for 9 mnd;) da har den noe å vokse inn i. Hvis mulig så kan du lage bukselinningen dobbel og sette inn en strikk som kan justeres mens barnet vokser :happy:

tenk også litt str ut i fra årstider og hvor gammelt barnet er til de årstidene. Jeg strikker ikke til de typiske sommermånedene feks. :happy: Men det kommer jo også an på hvilket garn som blir benytter:happy:
 
Kjøpte inn garn til ingen dikkedarer i dag! Så nå blir det prosjektet for nå.
 
Nå har jeg fått låne meg villmarksbøker så vurderer en villmarksgenser til lille :D
 
Blei ferdi me bellateppe før nån daga sia, så nu e æ starta på ei bukse fra klompelompe bøkern:) aldri laga bukse før, så e spent på om æ får til fotan på den:) så blir det kansje resten av sette etterhvert:) sette hete vell go' klompen
 

Vedlegg

  • 20210513_182743.jpg
    20210513_182743.jpg
    1,7 MB · Visninger: 25
Blei ferdi me bellateppe før nån daga sia, så nu e æ starta på ei bukse fra klompelompe bøkern:) aldri laga bukse før, så e spent på om æ får til fotan på den:) så blir det kansje resten av sette etterhvert:) sette hete vell go' klompen

ååå det settet der er så fint :Heartred:Heartred
 
Blei ferdi me bellateppe før nån daga sia, så nu e æ starta på ei bukse fra klompelompe bøkern:) aldri laga bukse før, så e spent på om æ får til fotan på den:) så blir det kansje resten av sette etterhvert:) sette hete vell go' klompen
Åh, det blir fint! Har bestilt det settet av ivrige farmora som ville ha forslag til hva hun kunne strikke til babyen:happy:
 
Jeg har så lyst til å strikke en ny ankersdrakt, har 2stk som jeg strikket forrigegang som lillesøster skal arve, men har ikke fått drivet tilbake enda :rolleyes: Håper lysten snart kommer tilbake, og at jeg da orker å strikke litt når propellen på 13 mnd sover :)
 
Back
Topp