Hva har du på strikkepinnene akkurat nå?

Vetlespire

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Jeg vet det finnes en strikketråd her, men lager en ny om hva vi har av prosjekter akkurat nå :happy: Jeg holder på med et klompelompe koseteppe som jeg tenker blir med til barseltiden :Heartred strikking kombinert med bbhugme er magisk!
 

Vedlegg

  • DCC40088-1065-43C7-A542-E2F93A9638C7.jpeg
    DCC40088-1065-43C7-A542-E2F93A9638C7.jpeg
    562,2 KB · Visninger: 77
Jeg vet det finnes en strikketråd her, men lager en ny om hva vi har av prosjekter akkurat nå :happy: Jeg holder på med et klompelompe koseteppe som jeg tenker blir med til barseltiden :Heartred strikking kombinert med bbhugme er magisk!
Hvilket garn/farge er dette? Utrolig fint
Her er det sorbet cardigan til meg selv, og ellens hentesett til lille frøkna❤️ Må ta frem min bbhugme, så klarer jeg kanskje sitte lenger om gangen!
 
En sokk. Den har vært veldig lenge på strikkepinnene, og jeg ser ikke ut til å motivere meg selv til å gjøre den ferdig... :p for ikke å snakke om sokk nr2.
Jeg hater å strikke sokker, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg begynner.
 
Selmas sovedrakt fra PetiteKnit! Men så langt har det gått sakte framover med strikkinga.. får finne fram bbhugmeputa jeg også og se om det hjelper på strikkekomforten :p
 

Vedlegg

  • 152FCB2C-105E-46C1-B756-4C40D0D959EC.jpeg
    152FCB2C-105E-46C1-B756-4C40D0D959EC.jpeg
    348,4 KB · Visninger: 42
Olives strømpebukser i beige
 
Bella teppe (i nøytral farge sia vi ennu ikke vet kjønn).
Har holdt på me detta sia før vi blei gravid.. har gådd veldig sakte;-p
Nu når formen e bedre går d fortere da:) bare nån få cm ijænn så e æ ferdi..
 

Vedlegg

  • Snapchat-379104829.jpg
    Snapchat-379104829.jpg
    1,3 MB · Visninger: 53
Hvilket garn/farge er dette? Utrolig fint
Her er det sorbet cardigan til meg selv, og ellens hentesett til lille frøkna❤️ Må ta frem min bbhugme, så klarer jeg kanskje sitte lenger om gangen!

tusen takk! Det er merinoull garnet veldig lys grønn, mosegrønn mersom :happy: så herlig! Her har den kommende mormor allerede strikket hentesett til den lille :happy::Heartred
 
Bella teppe (i nøytral farge sia vi ennu ikke vet kjønn).
Har holdt på me detta sia før vi blei gravid.. har gådd veldig sakte;-p
Nu når formen e bedre går d fortere da:) bare nån få cm ijænn så e æ ferdi..

gud så nydelig:Heartred og veldig fin farge:happy::happy:
 
En sokk. Den har vært veldig lenge på strikkepinnene, og jeg ser ikke ut til å motivere meg selv til å gjøre den ferdig... :p for ikke å snakke om sokk nr2.
Jeg hater å strikke sokker, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg begynner.


:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Selmas sovedrakt fra PetiteKnit! Men så langt har det gått sakte framover med strikkinga.. får finne fram bbhugmeputa jeg også og se om det hjelper på strikkekomforten :p

så fint strikkeprosjekt! Ja det hjalp til meg i allefall :p:hilarious:
 
Et teppe og cumulustee, men skal ærlig si at jeg ikke finnes motivert for å strikke på noen av de må :(
 
Så fin tråd, perfekte tråden for meg :shy:
Jeg har en liten strikkepause fra ting til bebisen min og holder på med Ebba genser til meg selv og en smårolling jakke til ei venninne med termin i august:love7
 
Her skal jeg følge med! Når jeg får vite kjønn håper jeg at strikkelysten melder seg! Håper på inspirasjon her :p
 
Så mye fint dere har på pinnene :Heartred jeg strikker nå på ankersdrakt fra Petitknit i garnet sunday fra sandnes garn i en hærlig kanel’farge men jeg er ikke noe stor fan av strikk på pinne nr3:confused: Håper strikkemojoen kommer tilbake snart, så jeg faktisk blir ferdig med den til oktober:p
 
Her var det mye fint :joyful: skulle ønske jeg var like flink. Her er et par votter jeg startet på i vinter, men jeg vil heller begynne på koseteppe :hilarious:
 
Så mye fint dere har på pinnene :Heartred jeg strikker nå på ankersdrakt fra Petitknit i garnet sunday fra sandnes garn i en hærlig kanel’farge men jeg er ikke noe stor fan av strikk på pinne nr3:confused: Håper strikkemojoen kommer tilbake snart, så jeg faktisk blir ferdig med den til oktober:p

ankers-serien er så fin! Jeg har nylig strikket 3 ankertrøjer i merinoullgarn nå:happy: str 3mnd
 

Vedlegg

  • 9EB1B293-98A2-4564-A692-E6BB9284B40B.jpeg
    9EB1B293-98A2-4564-A692-E6BB9284B40B.jpeg
    749,9 KB · Visninger: 36
Back
Topp