Hva har du dilla på?

Fått dilla på syrnet skumma kultura melk. Er jo kjekt når jeg faktisk trenger det
 
Isvann! Det kan ikke bli kaldt nok :D
 
Her en dag hadde jeg glemt saft flasken min i bilen. Henta den på kvelden og da var det slush...mmmmmm sinnsykt godt..dilla dilla dilla
Mmmm, det hørtes aldeles nydelig ut! Får mer og mer lyst på pimp også, og dette hjalp ikke på lysten akkurat, hehe ;)
 
Unnskyld at jeg spør, men i hvilken butikk får man kjøpt Mr.Freeze nå midt på vinteren? :p
Hadde to pakker fra høsten!! Lurer på hvor jeg kan kjøpe når jeg går tom. Kan jo lage selv med saft og. Men mååå finne Mr.Freeze før jeg går tom og blir gal
 
Hadde to pakker fra høsten!! Lurer på hvor jeg kan kjøpe når jeg går tom. Kan jo lage selv med saft og. Men mååå finne Mr.Freeze før jeg går tom og blir gal
Ja, det går jo, men er liksom Mr.Freeze jeg vil ha :p Tror jeg må raide alle butikker som kan være potensielle :))
 
Sjokolademelk og vanlig melk, og noen salte lakris-klubber jeg fant på Søstrene Grene.. Har såååå lyst på en salat jeg lagde hele tiden før, men den er serranoskinke i så jeg prøver å holde meg unna. Er så glad i spekemat og røde biffer, sliter allerede. :p
 
Her går det på kyllingsalat, riskake fra Wasa og varm kakao.☺
 
Appelsiner! <3 og nå fikk jeg skikkelig lyst på Mr.Freeze når flere har nevnt det! :-O
 
Back
Topp