Hva har du dilla på?

Brødskive med smør og nugatti!! Det er jo så ekkelt egentlig! Satser på at det gir seg... Hvis ikke blir det mye kg opp :eek:
 
Hadde dilla på appelsiner, nudler og tyrkisk pepper-sukkertøy første gang, så ble det lollipop is(jeg spiste 10-20 PR dag de siste 2 mnd, og det kunne absolutt IKKE være Yes) andre gang. Denne gangen hadde jeg fast food forrige uke, denne uken kom kvalmen og appelsin eller pitabrød med smeltet ost er det eneste som frister. Moro å se hva andre skriver, jeg prøver å få inspirasjon til ting som kan friste :)
 
Jeg har generelt bare lyst på masse mat hele tiden, men akkurat de siste dagene har jeg KUN tenkt på vafler med salami og majones.. :p og ja, det høres ekkelt ut men det er ikke det - jeg lover!
 
Økologisk nøytral kulturmelk :O hahaha.
 
Ingenting går om dagen, men knekke brød med smør og salt faktisk :p Yum
 
Grovbrød med leverpostei og sylteagurk har smakt himmelsk de siste dagene.. :p Og melk med o'boy ved siden av..
 
Grovbrød med leverpostei og sylteagurk har smakt himmelsk de siste dagene.. :p Og melk med o'boy ved siden av..

Haha, d kunne vært meg:p AKKURAT d samme har jeg spist de siste kveldene!
 
ImageUploadedByBV Forum1452031046.521424.jpgmin faste kveldsmat, og pepperet måååå være ny knust(i morter)
 
Når jeg står opp om morgenen MÅ jeg ha ett glass med melk og oboy :D det hjelper mot kvalmen. Jeg klarer ikke fisk eller brød.
Men når jeg så mye av det dere andre har skrevet, er det flere ting som frister! Grønne epler og vannis!
Må ta en tur på butikken i morgen tidlig:angelic:
 
Vann! Men jeg klarer ikke å drikke så mye jeg drømmer om for det er ingen ting som gjør meg mer kvalm enn å drikke et glass vann...
 
Back
Topp