Hva har dere på stuebordet?

En løper svigermor har brodert, lymfatisk, duftlys fra ikea, PCn og kaffekoppen til mannen. Vesla har dratt fjernkontrollene ned på gulvet, vanligvis ligger det tre stykker rundt mannens kaffekopp :-P

Vedlegg

• 1422531886754.jpg
    1422531886754.jpg
    51,5 KB · Visninger: 47
Jeg har en stor lykt med hvite stener nederst og et stort kubbelys :)
Og så står pcen der på dagtid, og et vannglass kanskje..

Stuebordet er nå fullt i rot :p sliter med kvalme og oppkast så har ikke fått ryddet, men ellers pleier jeg bare ha et lite lysfat eller ingenting i det hele tatt :p

ingenting..har en 15 mnd gammel spirrevipp som river ned og spiser alt på sin veg...

Har to lysestaker, duk, et glass og en ølboks. På "bordet" mitt, som er armlenet til sofaen har jeg hodetelefoner, kodebrikke, glass, to fjernkontroller, neglelakk og to pass :p

Hmm... Glass, asjetter fra kveldsmaten, kleenex, tom nudelboks, halstabletter, to smartiesdispensere, reklame, potetgullpose og en kurio... Og inn under alt dette har jeg et lysfat med kubnelys og lykter laget av jentene i barnehagen... Til mitt forsvar er jeg forkjølet og dårlig gravidform :sorry:

Symaskin og stoff etter sying i går:p når det er ryddig er det stort sett en fredslilje;)

Akkurat nå er det en blomst, to fjernkontroller, en bok og en liten lastebil.

Leker til kjøkkenet til lille, Pepsi max, tegneark, xzylofon, barnebøker, fjernkontroll til leketog, to skitne barnetallerkner, en skitten bolle og skje, en bruksanvisning, mobilen til lille og rabattkuponger til Coop :/

En hjemmelaget lysestake,div fjernkontroller,mannens medisin,tab,boka hvor jeg har skrevet/skriver om alt som skjer i forhold til babylaging og graviditet,en saks og en Playstationkontroll :)

Back
Topp