Hva har dere på stuebordet?

Akkurat nå er det dette. Men pleie som regel å ha leker, snørrpapirer, datamaskiner, kopper, å mye annet spennende :p

Vedlegg

• 1422521144531.jpg
    1422521144531.jpg
    54,2 KB · Visninger: 119
Jeg har et lysfat i glass, lysestake med et lys og et par små pynteting på. Og så er det fryktelig mye rot der akkurat nå :P

Hvis bordet er ryddet pleier jeg å ha et stort fat med noen kubbelys i, en potte med blomster. Ved siden av fatet har jeg en chanel bok.

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat nå fullt av snørrpapir, smoothies, ei pakke mariekjeks, astmamedisiner, iPad, åpna uspist banan, febermåler, og et fat med litt pynt.

Rett og slett fullt :-P

Når snuppa er i barnehagen er det en til to dataer der ;-) men som regel ingenting, ga opp å ha ting der for noen år siden ;-)

Akkurat nå har jeg kun et duftlys, men pleier å ha et lysfat med forskjellig pynt på :)

For øyeblikket: pc, krem, ipad, glass, ark, tallerkener, bilnøkkel, kontroller til tv osv :-/

Er det ryddet er det ingenting annet enn de kontrollene :-) er rett og slett ikke gunstig med no pynt der :-P

Tre telysestaker :P og akkurat nå har de selskap av tekoppene mine (ja, flertall! Både ammete og god te :P )

To kubbelys etter barnedåpen, serviettholder med servietter fra barnedåpen, vannflaska mi, hefte med sangene fra babysang og diverse verktøy av samboers :P

Fint lite med en 11mnd gammel baby som skal ha tak i alt. På det ene er det to kubbelysestaker og en sølvengel. På det andre et fat med flere kunbelys og fjernkontroller. Duker har vi ikke hatt på en måneds tid :p

Klåfingra gutt på 19mnd, så her pyntes det med leker og smuler :P

Vedlegg

• 1422524213603.jpg
    1422524213603.jpg
    59,3 KB · Visninger: 96
Et fat med telys, et glass, kulepenn,armbånd, nettbankdings,nøkkelring ul bilder, et strikk og et ark med glansbilder:eek: Rotete med ander ord....

To telysestaker i sølv og fjernkontroller :) Og nå ligger det en smokk der også :p

Fjernkontroller, brukt asjett og kopp, litt Lego og ofte noen bøker/litt tegnesaker/iPad osv. ;)

Lilla duk, 2 telysholdere, et glass vann og fjernkontroller ;P

Back
Topp