Hva har dere kjøpt til nå?

Kirsebærtre123

Betatt av forumet
Har ikke kjøpt noe enda. Det klør i fingrene, men samboer insisterer på at vi venter til etter oul om 3 dager:happy:
 
Bæresjal, bilstol og ett sett med klær. Og hentesettet er nesten ferdig strikket :)
 
Har bare kjøpt litt klær til nå. Skal på shopping etter OUL og skal da se etter vognpose, litt mer klær, stellebord osv. Kommer sikkert til å kjøpe mest brukt, men er gøy å se ❤️
 
Vi har kjøpt en del :happy:
En liten garderob med klær, vogn, seng, stellebord og litt diverse små ting :)
 
Masse tydeligvis:woot:

• 2 vogner, en jeg ikke får inn i bilen, og en som går inn
• Bilstolpose, fant pent brukt på nett for 40kr
• Badebalje
• 2 bukser og 5 body, fått 1 par sokker av sønnen og hans kjæreste.
• Stellebord
• Ammepute kombinert babynest
• Kosedress bestilt som ikke har kommet i post enda
 
Vogn, babynest, bbhugme(til meg selv), litt klær. Vil vente til etter OUL med å kjøpe mer… Selv om det klør i fingrene her også:angelic:
 
Noen klær, swaddle-tepper, babysete for badebalje (har baljen), BBhugme og to elastiske bæresjal:p
Har stellematte, vogn og tilbehør til denne, sprinkelseng, dyne osv. I tillegg har vi masse jenteklær siden førstemann var jente også:p
 
Ingenting :angelic:
Garninnkjøp blir etter OUL hvis vi får vite kjønn, resten må vente til etter vi har fått engangsstønaden :)
 
Har kjøpt noen få plagg, gleder meg til å handle mer:happy: var å så på vogner idag, såååå utrolig mye fint på den butikken altså:hungover::hungover::hungover::hungover::hungover:
 
Kjøpt vogn siden det var på tilbud og noen plagg:)
Skulle egentlig vente tio etter oul men tok ikke sjansen med å vente når det var tilbud :smug:
 
Storebror har kjøpt en batman-body med tilhørende sparkebukse og lue til lillebror ☺️
Da vi var i dyreparken nettopp, så kjøpte vi en bamse til ham. Det gjorde vi med nummer 2, for jeg var gravid også sist gang vi var i dyreparken. Vi skulle egentlig kjøpe en Julius-bamse til minstemann, men de har endret ansiktet til Julius! :eek: Det er ikke Julius lenger, kan man si! Så da ble det en løve istedenfor.

..og det er det vi har kjøpt. Vi har fortsatt så mye igjen etter nummer 2. vi skal kjøpe bed side crib og ny bilstol, babynest, babydel til Stokke-stol og vippestol.. ellers så har vi det meste :)
 
Har akkurat begynt å handle.

Vogn og ekstra tekstilsett/kalesj.
Litt gulpekluter
Swaddle muselin teppe
BBhugme pute som brukes hver natt allerede og skal brukes til amming.
Mosekurv fra Molly Mustard
Gyngestativ til kurv
Snuggle me Organic babynest.
Sengtøy fra Garbon& friends
2 pysjamaser og litt sokker
Smokk:Heartpink

mangler:
Stellebord (blir vanlig kommode fra Ikea)
Stellematte.
Vognpose (kom gjerne med tips:smiley-angelic003)
Bilstol
Bilstolpose
Baby Bjørn vippestol
Babycall
Klær
Ull
Stokke newbornsete til Tripp trapp
Bæresjal
 
Last edited:
Storebror har kjøpt en batman-body med tilhørende sparkebukse og lue til lillebror ☺️
Da vi var i dyreparken nettopp, så kjøpte vi en bamse til ham. Det gjorde vi med nummer 2, for jeg var gravid også sist gang vi var i dyreparken. Vi skulle egentlig kjøpe en Julius-bamse til minstemann, men de har endret ansiktet til Julius! :eek: Det er ikke Julius lenger, kan man si! Så da ble det en løve istedenfor.
Haha, forsøker forestille meg Julius. For en 80-Tallist som vokste opp med sjimpansen tuller man ikke med Julius ass:hilarious:
 
Haha, forsøker forestille meg Julius. For en 80-Tallist som vokste opp med sjimpansen tuller man ikke med Julius ass:hilarious:
Nei, det var nesten som om jeg var plassert på skjult kamera eller i en skrekkfilm!!!
 

Vedlegg

  • 0F9D9BA7-0A12-4046-8A79-164B987B7348.png
    0F9D9BA7-0A12-4046-8A79-164B987B7348.png
    9,7 MB · Visninger: 60
  • F2260DD2-D80D-4F48-8AEF-CDCC8E1E30FF.png
    F2260DD2-D80D-4F48-8AEF-CDCC8E1E30FF.png
    4,4 MB · Visninger: 60
Slo til da noen i nabolaget solgte et knapt brukt new born seat til tripp trapp for 250 kr.:D Lånte et til storebror og brukte det så mye, men har flyttet siden den tid og har ikke tilgang på utlånet lenger.

Følger litt med på finn etter tripp trapp stol og bedside crib, det lille vi trenger av klær blir sikkert kjøpt i desember.. eller..nei.. januar :rolleyes::p
 
Har kjøpt et klessett i str 62/68 :rolleyes:
Og kjempekupp på en easygrowe nature vognpose:)
Ser på finn etter kupp på bedside crib, Tripp trapp og evt ny vogn om det blir gutt:joyful:
Har det meste etter lille på 17 mnd:)
 
Ingenting enda vi kommer ikke til å kjøpe så mye den e gangen i og med at minste her er bare 1 år og vi har de meste til nå har jeg 3 ting på kjøpelista
- søskenvogn
- base til bilstol
- tripptrapp stol
 
Back
Topp