Hva har dere kjøpt til nå?

Har ikke kjøpt noe ting enda, og kommer heller inne til og kjøpe noe før jeg er over uke 23 :)
 
Ikke kjøpt noe som helst. De andre gangene gledet jeg meg til litt handling, nå kjenner jeg ikke behovet. Han trenger ikke mye. Har vogn som er i bruk til minste og klær og bilstol ordner seg med arv. Har også slyngevugge, vippestol og bæresjal liggende, og stelleplass på badet :) Trenger ikke mer. Gleder meg mer til å få babyting UT av huset, enn opp og fram. Er virkelig ferdig med baby etter han her!
 
Har ikke kjøpt inne så mye enda..

har kjøpt:
Bed side crib
Sprinkelseng
stellebord

Vi kjører brukt da det er ting som vil bli byttet fort ut.
Jeg klør så i fingra etter å kjøpe, men sambo vil vente til OUL om 2 uker… og enda da synes han det er for tidlig
 
Ikke kjøpt noe enda, men tenker jeg begynner sånn smått etter sommeren :happy:
 
Ingenting her heller, tenker å vente til etter sommeren=) så spørs det hvor mye vi trenger å kjøpe. Har nok det meste=)
 
Her har bestemødrene på hver sin kant kjøpt litt klær, i tillegg til at mammaen min strikker til babyen. Ellers har jeg ikke kjøpt noe selv enda, tenker å vente til etter OUL som er neste onsdag. Klør i fingrene etter å shoppe :smiley-bounce012 Her trenger vi absolutt alt, så greit å kunne fordele det utover de neste månedene:happy:
 
Har ikke kjøpt noenting og kommer nok ikke til å kjøpe så mye heller, da vi har det aller meste etter de 2 første.
Eneste som står på lista er en tripp trapp stol og bilstol.
Men gjenstår jo å se om jeg klarer å holde fingrene unna lommeboka når jeg ser nydelig tøy, spesielt i str 44 som jeg har lite av og trolig kunne trengt et plagg eller 2 til i :angelic:
 
Har kjøpt stellebord siden vi var innom IKEA i ferien, og noen få klesplagg til bittelille ❤️ Blir ikke kjøpt noe mer nå, før vi får vite kjønn ❤️
 
Mye:wacky:
- bilstol
- barnevogn
- brukt voksipose
- brukt newborn sett til stokke stol
- en del klær
- stellematte
- flettekant til seng
- masse garn til forskjellige prosjekt jeg skal strikke
 
Vi har det meste etter storebrødrene, men med 10 år mellom bittelillebror og største storebror må vi bytte ut noe. Kjøper nok litt nye klær også etterhvert når jeg får oversikt over hva vi har.

Har kjøpt:
-sengetøy
-stellematte
-gulpekluter
 
Jeg kjøpte en ammepute for et par dager siden, det er det eneste så langt. Tenker å vente litt med resten da vi kommer til å få en del brukt av venner og familie. Farmor har begynt å strikke teppe :love7
 
I går gikk jeg på en liten smell og fikk brukt noen kroner på kappahl. De hadde så mye søte klær der. Så det eneste jeg har kjøpt hittil er sånne gliedlås pysjamaser 5 stk, sokker og 3 luer.
Kjøpte også en vogn for en tid tilbake som skal stå hos min mamma som ekstravogn
 
Jeg har faktisk ikke kjøpt noen ting :( Er så mye negativt i familien, og jeg prøver sånn halvveis å holde svangerskapet hemmelig. Vet ikke helt hvor baby skal sove engang. Nå har jo denne vesle jenta alt å arve fra sin storesøster, men jeg har lyst på ny vogn. Jeg har sett på Cybex Priam rosegold. Har fra før av en rosa Silvercross og den er elendig,
 
Jeg har faktisk ikke kjøpt noen ting :( Er så mye negativt i familien, og jeg prøver sånn halvveis å holde svangerskapet hemmelig. Vet ikke helt hvor baby skal sove engang. Nå har jo denne vesle jenta alt å arve fra sin storesøster, men jeg har lyst på ny vogn. Jeg har sett på Cybex Priam rosegold. Har fra før av en rosa Silvercross og den er elendig,
Så flott at det er mye å arve, slik er det her også. Fra jente til gutt, da, så de mest lilla og rosa klærne gis videre.
Trist å lese at det er mye negativt. Sender deg en klem ❤️
 
Jeg har ikke kjøpt noen ting jeg enda:hilarious: men så skal det sies at jeg har ei jente født okt 2019, og har enda alt etter henne unntatt bilstol, så det er vell det eneste jeg MÅ ha, siden dette også blir ei jente :) noen som har tips til trygg og komfortabel nyfødtstol?
 
Jeg har ikke kjøpt noen ting jeg enda:hilarious: men så skal det sies at jeg har ei jente født okt 2019, og har enda alt etter henne unntatt bilstol, så det er vell det eneste jeg MÅ ha, siden dette også blir ei jente :) noen som har tips til trygg og komfortabel nyfødtstol?
Du må nesten ta en runde og prøve siden den må passe i bilen og gi riktig helning. Vi har en besafe izi go modular x1, men også minibuss med rette seter så alle stoler passer her :p
 
Det er en liten mulighet for at jeg har gått på en liten garnsmell med firesifret prislapp :bag:
Får virkelig håpe jordmora så riktig på OUL og at det fremdeles blir jente, hvis ikke blir det en del rosa strikketøy jeg må gi bort :p
Har ei venninne med termin i januar, vet ikke kjønn enda da. Men blir det plutselig gutt på meg istedet og jente på henne, så får hun en halv vintergarderobe :hilarious:

Resten av innkjøp skal fremdeles ventes med til etter jeg har fått engangsstønaden (som mest sannsynlig kommer i starten av september :happy: )
Har skrevet liste over hva som trengs å kjøpes inn, med ny-pris regnet ut, så det jeg kommer på er allerede klart til å handles inn.
Skal dog saumfare finn.no og Facebook etter brukte ting på lista mi først :)
 
Jeg har faktisk ikke kjøpt noen ting :( Er så mye negativt i familien, og jeg prøver sånn halvveis å holde svangerskapet hemmelig. Vet ikke helt hvor baby skal sove engang. Nå har jo denne vesle jenta alt å arve fra sin storesøster, men jeg har lyst på ny vogn. Jeg har sett på Cybex Priam rosegold. Har fra før av en rosa Silvercross og den er elendig,

Den vogna har vi kjøpt :smiley-bounce012 Akkurat den fargekomboen er på salg på Den lille barnebutikken: https://denlillebarnebutikken.no/ba..._39UVup78HQT3NG20PBMxBbVPbf2dpahoCGuYQAvD_BwE

Så da måtte vi slå til :) Har ingen erfaring med Cybex, men prøvde den i butikken og elsket den! Har hatt Emmaljunga, Stokke og Bugaboo til tidligere barn. Syntes Cybex Priam hadde alle fordelene vi har likt hos de forskjellige andre merkene :)
 
Vi har kjøpt litt mer enn planlagt så tidlig, men når man først starte så...:hilarious:

Vogn
Bilstol
Ammepute
Babycall (som vi har allerede bruker på minstejenta som insisterer selv på å fortsatt ha babycall i en alder av 4...)
Brukte babyklær
2 stellematter
Stellebord (som egentlig er en Malm kommode fra IKEA, liker disse bedre enn stellebord, synes skuffene er så romslige)
Bleiebøtter (anbefaler Korbell, den holder godt på lukten og enkel å bruke)
Har bestilt hentesett av ei venninne som strikker :)

Vi har jo 2 "små" barn fra før, men vi var ferdige med babyer så har solgt eller gitt bort det meste. Men så ble vi plutselig babysyke igjen, så da blir det en del handling likevel:p
 
Back
Topp