Hva har dere kjøpt til baby?

Det skjønner jeg godt! Vi har tre soverom der ett brukes som kontor, og slik må vi ha det. Har bare tenkt at det må løses når den tid evt kommer, men jeg tenker at hvis vi får en til så må de i alle fall dele rom i noen år:hilarious:
Ah, heldig dere, vi har «bare» 2 :happy11 hovedsoverrommmet er stort nok til å etterhvert ha ei sprinkelseng og sånn der. Plana er jo å bo her i to år til før vi finner oss noe større. Men ah, alle de nye tinga som skal på plass, kanskje det bare må stå fremme og klart til babyen kommer:smiley-ashamed004
 
Ah, heldig dere, vi har «bare» 2 :happy11 hovedsoverrommmet er stort nok til å etterhvert ha ei sprinkelseng og sånn der. Plana er jo å bo her i to år til før vi finner oss noe større. Men ah, alle de nye tinga som skal på plass, kanskje det bare må stå fremme og klart til babyen kommer:smiley-ashamed004
Vi har nettopp flyttet da, og hadde bare to soverom der vi bodde før. Da vi begynte å prøve var jeg veldig innstilt på at det kom til å bli trangt og litt alternative løsninger en god stund, for det var egentlig litt flaks og tilfeldigheter som gjorde at det ble sånn at vi flyttet til noe større nå:)

Alt babyutstyret må jo inn ja, men skjønner godt at det ikke frister så veldig å ha alt stående i mange måneder.
 
Førstegangs og har ikke kjøpt noe som helst enda :cool:
Ser ofte i butikker og bare vil kjøpe alt, så da ender det i ingenting xD vi har vært å sett på vogn for å se litt hva som fins og kommer til å holde øynene åpne på Finn framover.
Håper på å arve noe nyfødt klær av venner som har sagt at de har en eske vi kan få.
Godt å høre vi er flere ikke kjøpt en eneste ting enda! har fått/lånt en del ting da, fra venninner - fullt sett med klær til det første året, stellebord, stelleveske, babynest, vippestol, 2 ulike ammeputer, vugge, babydyne, bilstol, tripptrappstol. Men vogn og seng må man jo ha, og gulpekluter og smekker osv! Sikkert mye annet jeg ikke har fått med meg også #førstegangsfødende
 
Kastet og solgte alt for noen år siden da vi egentlig var ferdige så vi må kjøpe alt:p har kjøpt seng, vippestol, barnesete, vogn og dyne.. stresser ikke med resten da vi har besteforeldre som klør etter å handle baby utstyr og klær :)
 
Jeg er i uke 24+2 og har egentlig det meste klart. Mangler vel egentlig bare leker, seng, stellesaker og diverse til meg selv av ting som er nødvendig før hun kommer :) Førstegangs her og, startet å handle fra uke 12, kjekt å spre utgiftene utover. Nå synes jeg tiden plutselig går fryktelig fort så jeg er glad for alt jeg har handlet inn/fått hittill.
 
Har det meste fra før, siden dette blir nr3. Men gleder meg til å kjøpe litt nye klær ❤️
 
26+3 her ❤️

Vi har kjøpt vogn (Bugaboo Fox 3)
Seng til babyrom
Bedside crib
Stellebord til bad og stellematte til barnerom
Bilstol (Cybex med 360 base)
Lekematte
Vippestol
Flasker, kosekluter og litt småtteri.

Som @HelSol skriver så føler jeg at tida går megafort nå, så jeg er veldig gla for at vi har spredd innkjøpene litt utover. Jeg starta vel å handle i uke 19 ca.
 
Vi har det aller meste fra før, men har kjøpt et par klesplagg. Både noen vanlige og noen sommer-plagg (førstemann er født i november, så har f.eks. ingen kortermede bodyer i riktig størrelse for nestemann). Og så har jeg kjøpt garn til noen strikkaplagg, gleder meg til å kose meg med det de siste ukene nå. :happy:
 
Hadde det meste fra eldste, men har da fått brukt en del penger på mikro også :dontknow
-madrass til bedside crib
-babybilstol (besafe izi Go modular)
-neste bilstol (besafe stretch)
-søskenvogn (bugaboo donkey 5)
-litt klær
-Tula lite (bæresele)
 
Vogn
Bilstol nr 1 og nr 2
Bedside crib
Babynest
Bestilt gratis babypakker
Litt klær av kommende mormor
 
Nå har vi endelig litt mer klær, og fått masse div utstyr slik som vugge, vippestol, og spisestol fra svigers :love017 Men vi mangler fortsatt bilsete, vogn, og seng da:happy090
 
Lillebror får arve storebror, de er/blir født ca samme tid på året. Jeg er tydeligvis en hoarder, for boden ble nesten tom etter at jeg ryddet frem alt jeg hadde tatt vare på:) Kjøpte en ny vogn på tilbud da storebror ikke er helt ferdig med vogn enda. Har også fått arve masse amme og melkeutstyr, mer klær og en badepute…:p
nå mangler jeg bare en baby:)
 
Alvorlig lite, sjølv om eg har to jenter på 4 og snart 2 og venta vetlebror no i mai. Litt guttekle, ellers så har me det meste enda heldigvis :)
 
Tøybleier og bittebittelitt klede.
Og, ja… babynest. Det savna eg sist.
 
- Vogn (fått av svigers).
- Babynest
- en del stelleting (apotekvarer, bleier, smokker, gulpekluter, håndkle, etc.)
- Badebalje med nyfødtinnlegg
- Bilstol med base
- Sprinkelseng til babyrom.
- Dyner og dynetrekk, laken osv.
- Vippestol
- Bæresele
- En del klær (men veldig lite i str 50 og 56 :hilarious:
- Tripp-trapp-stol (arvet)
- Flere småting

Mangler:
- Bedsidecrib
- Nyfødtinnlegg til Tripp-trapp-stol
- Stellesekk/stellebag.
- Brystpumpe
- Babycall

Mangler sikkert mye mer som jeg ikke kommer på nå :dead:
 
Back
Topp