Hva har dere kjøpt til baby?

Elsols

Forelsket i forumet
Det kløøør i fingrene. Jeg ser på ting daglig, og har lyst til å kjøpe alt jeg ser :laughing002
Hittil har jeg kun handlet klær.

Nå ser jeg på de litt større tingene, som vogn, bilstol, stellebord, seng etc. Synes det er så gøy! Samtidig er jeg jo bare i uke 23, og har veldig god tid enda.
Men sånn er det vel å være førstegangs!:hello2
 
Jeg startet så alt for tidlig med å handle inn, men har for det meste handla brukt, så når jeg finner billig utstyr i god stand så har jeg ikke klart å la være... :hilarious:
Hittil har jeg kjøpt vogn, stellebord, leandervugge, seng, vippestol, babynest, bæresjal og litt klær, gulpekluter, noen få smokker og flasker. Også har vi arvet en ett år gammel bilstol (izi go modular med base) fra et vennepar. Så akkurat nå vet jeg nesten ikke hva mer jeg kan kjøpe.. elsker å kjøpe inn ting, huff.. :hilarious:
 
Har mye fra før siden dette er nr.2. Men vi har kjøpt noe nytt da vi arvet en del sist og mye er slitt ut eller jeg var ikke sååå fornøyd med det. Foreløpig har vi kjøpt ny bilstol, babynest, ammepute/gravidpute. Også planlegger jeg å kjøpe lekematte, babygym, lekelenke til vogna, ny stellematte og stellesekk. Også trengs det jo en del småting som smokker og ting til fødebagen og etter fødsel. Er ikke noe som haster, men starter vel smått å handle inn ting nå snart og sprer det litt utover frem til mai :happy: Skal starte å finne frem igjen alle babyklærne og babytingene våre nå snart sånn at jeg også får oversikt, for husker ikke alt hva vi har, men vet vi har masse klær så tviler på jeg trenger kjøpe noe der :playful:
 
Vi har kjøpt vogn, stelleveske, stellebord (gratis på Finn), bedside crib, lammeullskinn, og litt småting til barnerommet. Og så har vi fått mye arveklær fra barna til min søster :joyful:
 
Jeg startet så alt for tidlig med å handle inn, men har for det meste handla brukt, så når jeg finner billig utstyr i god stand så har jeg ikke klart å la være... :hilarious:
Hittil har jeg kjøpt vogn, stellebord, leandervugge, seng, vippestol, babynest, bæresjal og litt klær, gulpekluter, noen få smokker og flasker. Også har vi arvet en ett år gammel bilstol (izi go modular med base) fra et vennepar. Så akkurat nå vet jeg nesten ikke hva mer jeg kan kjøpe.. elsker å kjøpe inn ting, huff.. :hilarious:
Hvilken vogn gikk dere for?:D
 
Vi har kjøpt vogn, vippestol, bæresele og sjal, lekegrind, bilstol, klær, tepper, dyner, sengetøy, liten seng til nyfødt, sprinkelseng, klær, arvet masser leiker.
Vi har kommet et godt stykke på vei med ting vi trenger, dette er førstemann og så blir jo endel og få tak i! :)
Stellebord og badekar er det neste på lista som jeg vil få tak i. Og følger hele tiden med på finn /fb om noe av det jeg mangler blir lagt ut for salg :)
 
Har ikke så mye enda, dette er nr 3 men storesøstrene er 10 og 13 år, så alt må kjøpes inn på ny.

Holder det litt enkelt denne gangen, var litt for ivrig med innkjøp til første, som også ble brukt til andremann. Alt skulle være så flott og fancy.
Kjøpte den gangen en Fisher Price huske som babyen kunne ligge bli vugget automatisk og høre på sang. Første elsket den, og andre hatet den :joyful: Hadde lekegrind, babygym, ammemadrass med kanter, to vippestoler (vanlig + babybjørn), tripptrapp stol, gjyngehest, div leker m.m på plass før første ble født. Ser ikke helt nødvendigheten av det nå. Tar det litt etterhvert som behovet evt kommer.

Foreløpig har vi litt klær kjøpt på januar salg, noen fine hjemmestrikkede tepper, BeSafe bilstol som vi fikk til jul (mangler base), Leander vugge, en Tinkafu finmasket myggnetting, og en ting til: en prampack (som jeg ga til min samboer i julegave).
Tenker vi har veldig god tid, så stresser ikke :happy:

Tar oss en tur på ikea etterhvert å kjøper inn div. Stellebord, badebalje osv er bra der også, trenger ikke å være noe fancy fra barnas hus o.l. denne gangen :)
 
Vi har kjøpt vogn, vippestol, bæresele og sjal, lekegrind, bilstol, klær, tepper, dyner, sengetøy, liten seng til nyfødt, sprinkelseng, klær, arvet masser leiker.
Vi har kommet et godt stykke på vei med ting vi trenger, dette er førstemann og så blir jo endel og få tak i! :)
Stellebord og badekar er det neste på lista som jeg vil få tak i. Og følger hele tiden med på finn /fb om noe av det jeg mangler blir lagt ut for salg :)
Kommet skikkelig i gang dere da :D Hvilken vogn og seng har dere kjøpt?:love017
 
Jeg har egentlig kjøpt/fått ganske mye allerede. Har vogn x2 (en til tur og den andre til bytur/butikk osv. Emmaljunga mondial deluxe og NXT90, kjøpt brukt begge to), bilsete, stellebord, new born tripp trapp, bed side crib, vugge, vippestol, klær, babynest, lekematte osv osv. Har også begynt litt smått med å innrede barnerommet. Er bare 22+4, men synes det er greit å spre utgiftene litt utover, også synes jeg det er veldig koselig som førstegangsmor å ordne litt selvom det for noen er for tidlig enda :love017
 
Førstegangs og har ikke kjøpt noe som helst enda :cool:
Ser ofte i butikker og bare vil kjøpe alt, så da ender det i ingenting xD vi har vært å sett på vogn for å se litt hva som fins og kommer til å holde øynene åpne på Finn framover.
Håper på å arve noe nyfødt klær av venner som har sagt at de har en eske vi kan få.
 
Vi har jo alle de store tingene. Muuuulig jeg kjøper nytt understell til vogna, det er fortsatt oppe til intern diskusjon :p Og vi må ha en tripp trapp til. Ellers er det bare kommende storebror som stadig vekk utbryter «vi må kjøpe en sånn til lillebror!!!». Så langt har lillebror fått seg paw Patrol-pysj :p
 
Ingenting enda. Men holder på å lage meg lister, oversikt over hva jeg kan kjøpe brukt osv.
Var å så på vogn i helgen da, tipper vi ender opp med en Uppababy :)
 
Vi har ikke kjøpt noe som helst :dance011
Har fått to-tre bodyer og pysjer til jul av familie og venner. Har en liten skuff på gjesterommet hvor vi oppbevarer klærne. Ellers tar vi det veeeldig lungt:cat:
 
Vi har kjøpt seng ( sebra sengen i dus beige fra illums, ) Barnevogn fra Uppababy vista i jake. Med bilstol og base fra samme merke( veldig fine of brukervennlige. Kan enkelt brukes på vognen også ( bilsetet) Ikke tung vogn, og litt smalere, og enkelt å sette på søsken del dersom man skal ha barn nr 2. Dundyne og pute. Litt sengetøy, pledd, lammeull. Lekegrind fra fisher. Noen tre leker til over sengen og for vogn fra Kaj boyesen ( elsker dansk design) . Ikke kjøpt noen klær enda. Men er i uke 20, så har god tid. Nå skal vi se etter stellebord, og sidebed ( tror det blir side bed fra Chicco next 2me magic, mange jeg kjenner som har vært fornøyd med den. Ellers kom med anbefalinger alle sammen? Kjenner at det er så godt å høre litt forskjellig fra folk som har erfart ulike ting til baby. Venter vårt første barn❤️
 
Back
Topp