Hva har dere kjøpt inn til nå?

Da er også vi i gang med innkjøpene -det er jo såååå koselig ❤️ Nå er dette nummer tre da, men siden denne kom som en overraskelse så har vi solgt og gitt bort nesten ALT etter de andre...

Det som er på plass her er litt etter jentene, noe vi har fått og arvet, og litt nytt:
-brystpumpe (medela swing Maxi - fikk den på suuuupertillbud :happy:)
-babycall
-vinterpose, høstpose og bilstolpose
-bæresjal og bæresele
-seng
-noe klær

Ellers vet vi hvilken vogn og bilstol vi skal ha, men har litt is i magen i forhold til tilbud framover på dette :)
 
Vi starta handlinga i dag! Kjøpte blant annet vognpose og babycall. 20%på babyshop :)
 
Har kjøpt vogn siden den vi ønsket oss kom på tilbud. Ellers bare ett par bodyer etter vi fikk vite kjønnet :)
 
Vi har forsøkt å kjøpe litt hver måned. Så har kjøpt: vogn, bilstol + base, voksipose, balje, stellebag, saueskinn til vogna, klesskap til soverommet;) Sliter veldig med å finne ett stellebord jeg liker, så vurderer å heller kjøpe en vanlig kommode og stelletopp :)
 
Har masse fra forrige barn! Men har kjøpt nye klær, vogn, tripp trapp stol med babysete.
 
Kjøpt vippestol, babynest, ammepute, voksipose. Har kjøpt litt babyklær, men arver mye fra storebroren :-D
 
Her har jeg kjøpt. Vogge,barneseng,stellebord,kommode,bil stil med base og stelle veske. Fra før hadde jeg lammeskinpose. Litt klær og vippe stol...
 
Back
Topp