Hva har dere kjøpt inn til nå?

Har kjøpt mye brukt denne gang som, babysetet til stokke tripp trapp, sprinkelseng, stellebord og babygym.
Av nytt har jeg kjøpt sengekant og bag til ei vogn vi hadde fra før. Tenker å spare så mye som mulig. :)
Nå mangler vi igrunn bare småting å det tar jeg etterhvert.
 
Jeg som hadde planlagt å fordele utgiftene fram til termin ved å kjøpe litt hver mnd, innser nå at jeg KUN har klart å anskaffe en badebalje til den nette sum av kr 79,- fra ikea :hilarious: Okei, nå kjenner jeg at jeg kansje burde starte snart.. Men er samtidig redd for å kjøpe inn for mye før vi har vært på oul.
 
Jeg som hadde planlagt å fordele utgiftene fram til termin ved å kjøpe litt hver mnd, innser nå at jeg KUN har klart å anskaffe en badebalje til den nette sum av kr 79,- fra ikea :hilarious: Okei, nå kjenner jeg at jeg kansje burde starte snart.. Men er samtidig redd for å kjøpe inn for mye før vi har vært på oul.
Vi ville gjerne vente til etter oul, så har bare kjøpt et par bodyer. Nå som oul er overstått tenker vi å starte handlingen. Jeg har allerede en kjip bekkenløsning, så er litt redd for å vente for lenge også.
 
Vi ville gjerne vente til etter oul, så har bare kjøpt et par bodyer. Nå som oul er overstått tenker vi å starte handlingen. Jeg har allerede en kjip bekkenløsning, så er litt redd for å vente for lenge også.

Uff, bekkenløsning høres ikke godt ut. Håper det ikke blir for ille, men sikkert greit å handle de viktigste tingene for å være på den sikre siden :)
 
Kjøpt litt klær og leker, bamse og bæresele. Også fått litt tøy av familien :)
Har ikke kjøpt utstyr enda, men har funnet hva vi vil ha og skal kjøpe det før jul. Barnerommet blir pusset opp i november så kjøper nok mer da, så vi har et sted å lagre tingene ;)
 
Har ikke kjøpt noe enda :) tenker vel egentlig å vente til januar/februar med de fleste innkjøp i håp om at det fortsatt er mer enn nok tid :D
 
Uff, bekkenløsning høres ikke godt ut. Håper det ikke blir for ille, men sikkert greit å handle de viktigste tingene for å være på den sikre siden :)
Ja, heldigvis har jeg veldig god effekt av naprapat, så foreløpig holdes det ganske greit i sjakk ☺ Jeg tenker også at hvis vi begynner å handle nå, er sannsligheten større for å få med seg et par salg rundt om kring. Er visst salg "hele tiden" eller i hvertfall to-fire ganger i året i følge de venninnene som allerede har barn.
 
Får seng, vogn, vippestol, dyne og noen klær som lillesøster brukte, resten blir kjøpt i januar tenker jeg :)
 
Her blir det meste brukt etter storebror.. Eneste som skal kjøpes er vogn.. Men aner ikke åssen:confused:
 
Ingenting.
Dåkke andre tar jo heilt av -herlig!!!

Eg drømme-shoppe litt då, å har bestilt ett par strikkating (teppe, sokker....) fra mamma...
Ellers har eg en mann som foreløpig er "allergisk" mot innkjøp.... Eg finner fine/ nyttige ting på tilbud. Han "nekter" -så "han" får betala full pris når den tid kommer :laughing025! Termindato 11.mars....

I hans verden er -hold dåkke fast- JANUAR ei fin tid å begynne innkjøp :schocked028

Eg har laga ei, etterkvert, lang liste.... Så det skal ikkje mangle på utstyr!!!
Når det er sagt, syns eg at det e vanskelig med
-vogn
-bilstol
-seng
.....og sjølvsagt KOR mykje/lite klær som må væra på plass

:Heartred
Jeg har også en mann som vil vente til etter jul.... Jeg vil handle inn vogn og alt jeg :p
 
Intenting enda og er førstegangs :) Venter til etter UL neste uke med å gjøre innkjøp for da vet jeg kjønn. Tenker også at det kan være greit å vente litt, men kanskje jeg ombestemmer meg etter UL ;)
 
Jeg har kjøpt en del ull. Heldig du som har mann som handler - min mann har ikke vist den største interessen på den fronten :p
 
Vi har kjøpt det meste nå hehe. Mangler bare å pusse opp barnerommet og få inn møbler... og trenger stellebord. Ellers er det meste i hus! Klarte ikke vente :D
 
Back
Topp