Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal ha nr1 3mars Dette er egentlig et spm til andre førstegangsmødre hvor langt har dere komt i innkjøp? Føler kanskje det er litt mye babydilla i huset her, så må bare høre litt med andre
Har kun kjøpt 1 body (etter oul), men har funnet ut hvilken seng, babygym og kleskommode jeg vil ha. Tenkte å få pusset opp barnerommet fortløpende så jeg kan kjøre på med innkjøp! :-D termin 5mars
Har kjøpt bilsete+base, lekegrind, vippestol, reiseseng, altfor mye klær som jeg er redd h*n vokser ut fra lenge før de blir brukt, trappegrinder til hele huset (fullstendig unødvendig før de begynner å gå, men men), tripp trapp stoler til hjemme samt to av hyttene, bæresele og minimeis, brystpumpe, babycall, bestilt vogn, resten står på ønskeliste til bursdager/jul og babyshower
Har kjøpt vogn, bilsete+base, stellebord og stokke tripptrapp. Har seng fra før og arver en vugge. Jeg har kjøpt alt på salg. Hvis ikke hadde jeg nok ikke handlet noe enda
okei godt å se det er flere som gleder seg vi skal bytte vegg og vindu på bbyrommet, så kan ikke begynne å gjøre noe der inne ennå:-( men kjennet at det klør litt etter å få alt på plass... liker ikke å ha ting som skal gjøres.. hehe
Oi, vi har ikke kjøpt noe enda, men fått en sånn babyleke...
Skal til å begynne å sette i stand barnerommet snart, bare legge gulv og male vegger.
Når det er klart, så kanskje vi starter kjøpe litt. Men føler fremdeles at vi har veldig god tid.
Eg drømme-shoppe litt då, å har bestilt ett par strikkating (teppe, sokker....) fra mamma...
Ellers har eg en mann som foreløpig er "allergisk" mot innkjøp.... Eg finner fine/ nyttige ting på tilbud. Han "nekter" -så "han" får betala full pris når den tid kommer ! Termindato 11.mars....
I hans verden er -hold dåkke fast- JANUAR ei fin tid å begynne innkjøp
Eg har laga ei, etterkvert, lang liste.... Så det skal ikkje mangle på utstyr!!!
Når det er sagt, syns eg at det e vanskelig med
-vogn
-bilstol
-seng
.....og sjølvsagt KOR mykje/lite klær som må væra på plass
Jeg er en sånn person som lett får litt panikk og vil ha ting i orden før jeg blir stor og tung, så her har jeg fått en del arveklær, kjøpt bilstol, vogn, springelseng og litt klær, samt at svigers har kjøpt bedsidecrib til oss Så nå tror jeg at jeg må roe meg litt sånn at vi kan få litt til jul og som vi er etterspurt. Begynte i dag og male barnerommet og skal legge nytt gulv når det er ferdigmalt
Seng, litt klær og har lagt av bestilling på vogn. Har en stor familie og regner med å arve mye så har vell igrunn ikke behov for å kjøpe noe mer enn deg jeg har kjøpt til nå.
Så flinke dere er. Eneste nytt her i hus er et større kjøleskap Strikker på en genser da. Det er alt baby eier av jordisk gods foreløpig. Skal raide huset til søsteren min for babyklær senere i høst
Har kjøpt sprinkelseng m/madrass, stellebord, vogn, klesskap og en del klær. Prøver å kjøpe litt hver mnd, så det ikke blir så store utgifter på en gang
Jeg er andregangs da men solgt alt etter storesøster, har kjøpt bilsete,lekegrind,stellebordet,bedsidecrib,lammeskinn,sengetøy og masse klær elsker å shoppe termin 1 mars.