Hva har dere igjen?

Vi har det meste, men kun klærne som er vasket. Vi må få på plass sprinkelsenga, vogna, bilstolen, pakke fødebag, hente babypakker fra apotekene og evt supplere litt på bleier og andre stelleprodukter.

Vi skal hente bilsete til uka, ellers mangler vi dyner og sengetøy, evt vognpose (er så usikker på hva jeg skal gå for!), div stelleprodukter og litt klær kanskje. Må også vaske litt mer tøy, sette opp senga og pakke fødebag. Er noen andre småting jeg kunne tenke meg å ha i hus etterhvert også, men ingenting som MÅ på plass før han kommer.

Vi mangler vogn, soveplass til babyen i stua, pysjer i str. 50-56, diverse stelle artikler som ammeinlegg, baby q-tips, krem for såre brystvorter, baby hår børste, ønsker meg bæresjal, pluss litt ekstra klær til lille gutt. Vi skal til sverige å handle om 2 uker å det gleder jeg meg til. Da blir vi forhåpentligvis ferdig :) også må vi pakke fødebagen, den er vasket å klar til pakking

Mangler å få inn stellebordet i hus. Vi reiser på "ferie" i en uke i morgen og når vi kommer hjem skal vi begynne med innredning av barnerommet også skal vi vaske de klærne og sortere de^^

Oi, jeg har masse igjen!! Skal bestille et babynest fra Danmark, og det tar jo sikkert litt tid å få. I tillegg venter jeg på en del ting i posten, bestilt fra her og der ;)

Stellebordet er oppe, men det mangler stellematte og stelleprodukter. Sengen må skrus sammen, og vi må kjøpe ny overmadrass. Vaske klær; har vasket noe men må vaske mer av det minste ... Også fødebagen da, men den stresser jeg ikke så veldig med. Heldigvis termin sent i September :)

Skal male og gjøre ferdig barnerommet, der er ingenting gjort enda... men har fått det meste vi trenger i hus! :) Må vaske barneklærne og sengklærne jeg har fått. Pakke fødebagen og stellebagen. Men har fortsatt 9uker igjen, så stresser ikke! Skal ha 3uker ferie før permisjonen starter, så da får jeg god tid til å ordne alt :)

Back
Topp