Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikkje fått vogn, seng og babystol i hus - det får vi i slutten av august. Har stellekommode, men den er ikkje skrudd opp. Har nesten ikkje handla inn klær heller - einaste som evt kan vaskast opp allerede no er sengeklær, har handla 1 sett til vogna og 2 sett til senga (så ja, mangler litt her og )
Har med andre ord omtrent alt igjen - men føler vi har kontroll og stresser ikkje i det heile sjølv om dette er vår første
Male og fikse ferdig barnerommet og male senga, flytte stellekommoden til badet, pakke fødebaggen, kjøpe inn stelleprodukter, bæresele og voksipose, strikke ferdig en rosa bukse, sette bilstolen i bilen, re på senga og flytte senga på vårt rom. De fleste tingene er det ikke stress med.. De kan vente til rett før fødselen og etterpå..
Tenker å male en vegg på soverommet hans, men det har vi det ikke travelt med da han skal dele rom med oss den første tiden + at vi har garderoben på et annet rom
Ellers mangler vi å pakke "fødebagen" hans + de tingene pappaen skal ha med. Vaske sengklær og gjøre klar soveplassen.
Madrass og dyne til sprinkelseng mangler, vogna kommer ila august men må kjøpe stelleveske til den, fødebagen må pakkes, bilstolen må i bilen, må handle inn litt pysj til meg og baby - har bare to pysj i minste str.. Ellers tror jeg vi er i mål med alt! Får lese litt hva dere andre mangler, kanskje jeg kommer på noe
Fødebag til til både meg og bebis, pluss småtingene mannen kan trenge og bilstol med base. Er godt dekket føler jeg, er en stund til termin enda. Kommer til å få den bagen på plass nå ganske snart, så det er i boks i god tid.
Har gudsjelov ikke mye igjen, da jeg er innlagt på sykehuset. Mangler å hente vogna, vaske ferdig klær (det skulle mamma gjøre ), å bleier og stelleprodukter, så er alt klart :-D
Må skaffe laken til vogn og ida ising stellebag. Ellers håper jeg at det kommer litt klesgaver. Kan ikke kjøpe mer klær nå synes jeg i fare for å få for mye.. Og pakke fødebaggen. Og finne en barselgave til mannen.
Her e d å kjøpe småting...som laken til vogna, bleie, toalettsaker...og ellers trur æ ikke d e nokka som må handles...ellers e d re opp senga, klargjøre vognbag, se over bilstol om den treng å tørkes av...finne fram basen til bilstolen...
Har det meste i hus nå. Holder på å pusse opp barnerom, og når det er klart skal jeg vaske klær og få litt mer oversikt over om det er noe vi mangler. Kommer også til å pakke fødebagen snart da det bare er 5-6uker til termin .
Det meste er i hus nå tror jeg. Mangler bare å kjøpe småting som ammepute, laken og babycall.. Men har ikke skrudd opp noe enda, skal ha opp kommode, stellebord og tripp trapp stol (med newborn sete). Snuppa kan gjerne komme om tre uker (etter uke 37)