Hva har dere i vognen nå?

Valmue

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
Vi bruker sportsdelen og har akkurat nå en vanlig voksipose oppi. Men han er egentlig alt for varm om han har noe annet enn en fleece-genser på når han sover. Men trenger jo litt mer klær når han våkner og skal sitte. Så lurte på hva dere bruker i vognen nå? Noen som bare bruker feks lammeskinn og teppe? Her er det ca 5-10 grader :)
 
Jeg har body/strømpis og lillelam dress i en fleecepose. Voksipose ble altfor varmt, selv med bare fleece over body og strømpebukse. Det er 5-10 grader her og. Har kjøpt en vindtett jakke til å ha utover våren, og tenker å finne en fleecejakke el.l å ha under da den ikke er så varm. Tenker det blir varmt med hel fleecedress da beina er jo i posen, men de kan være litt kaldt i lufta/vind.
 
Her er det mellom 1g og 8g nå, vi har sportsdel i vogna nå og lammeskinnspose oppi :) men av å til har jeg kun inneklær + lue og votter på når jeg legger henne ut. Skal vi gå noe sted har jeg bare en jakke liggende i stelleveska klar til å ta på.
 
Bruker easygrow dunpose når det er under 5grader ca. Hun har da lue body og strømpebukse. Når det er varmere bruker hun easygrow lite posen, med lue,tynn strikkejakke,body,bukse og sokker
Eventuelt votter
 
Vi bruker kun vanlige inneklær, en tynn lue og lammeskinnsposen. Eventuelt med et lite ullteppe ved åpningen! Er vi ute og vet han kommer til å våkne tar jeg med en jakke/ullgenser og en tykkere lue så han kan sitte :) er 5-10 varmegrader her.
 
Syntes babyen blir fortere varm og klam i voksipose enn lammeskinnspose. Og dyne sparker de av, så derfor heller lite klær i lammeskinnsposen enn mer klær og dyne. Vi har voksipose også, men har kun brukt den da lammeskinnsposen ble knapp, og den er kun brukt i barnehagen :p liker best ull jeg, det regulerer jo temp selv så blir ikke så varmt og klamt oppi der.
 
Back
Topp