Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vi avhengig av å ha, ettersom begge de eldste bruker paracet-varianter mot migrene.Virker som at vi ikke har alt på stell i alle fall.. ingenting vi alltid har i hus.. prøver dog å alltid ha febernedsettende tilpasset vekt på barna. Men slett ikke alltid vi har det..
Det meste. Men ifra der som er her så mangler vi jod og medisinsk kull( sistnevnte er ikke helt nødvendig med gåavstand til legevakt og melk nøytraliserer mye). Men mangler Paracet akkurat nå, var tomt på apoteket på fredag så får prøve igjen. Å diskutere med 18 åringer på matbutikken om at barn ikke kan bruke vanlig Paracet gidder jeg ikke mer.
Ok. Aldri sett det her. Men sjelden de har flytende da. Ikke akkurat gøy å bo på landet når det gjelder sånne ting.Vår kiwi har både flytende og stikkpiller.
Men de store ungene våre tar hhv smeltetabletter 250 mg og granulat (panodil eller noe sånn, med jordbærsmak, i en liten pose) 500 mg, altså stor nok til en vanlig pille, men en 10 åring med migrene wsom er kvalm, da prøver jeg ikke få ham til å svelge en doger paracet når jeg kan gi pulver som løser seg på ungen.
Ok. Aldri sett det her. Men sjelden de har flytende da. Ikke akkurat gøy å bo på landet når det gjelder sånne ting.