Hva har dere handlet?

Åå det var snillt av dem [emoji7][emoji173]️

Ja dette er min første, men kjærestens andre! Men jeg aaaner jo ikke hva en egentlig trenger.. plutselig hører du folk snakke om ting som du aldri har hørt om eller vet hvordan funker, men så er det noe de mener at man MÅ ha?? [emoji849][emoji23] og plutselig skal alle tipse om det og det, og jeg bare hallooo, kan jeg få puste litt her?? Jeg har ikke engang begynt å sett på sokker til babyen en gang!!! [emoji23][emoji1366]

Haha! Skjønner hva du mener- men jeg har faktisk fått endel motsatte råd i det siste, som jeg skal prøve å holde meg til. Alle barn er forskjellig, og liker ulike ting. Vent med å kjøpe all slags babygym, vippestol, babynest etc etc til du ser hvilken type baby du får.
Har to venninner som nettopp har fått, og hun ene hadde gått bananas og kjøpt alt mulig rart- som hun nå likevel ikke bruker fordi babyen er en skikkelig kroppskontakt baby. Den nekter å ligge under babygymen, og i vippestolen [emoji5]

Haha! Skjønner hva du mener- men jeg har faktisk fått endel motsatte råd i det siste, som jeg skal prøve å holde meg til. Alle barn er forskjellig, og liker ulike ting. Vent med å kjøpe all slags babygym, vippestol, babynest etc etc til du ser hvilken type baby du får.
Har to venninner som nettopp har fått, og hun ene hadde gått bananas og kjøpt alt mulig rart- som hun nå likevel ikke bruker fordi babyen er en skikkelig kroppskontakt baby. Den nekter å ligge under babygymen, og i vippestolen [emoji5]

Oi der sa du noe! Det tror jeg er det beste tipset jeg har fått! [emoji6] så takk for tips! [emoji16][emoji1376] det blir litt sånt når folk snakker om at det er så fantastisk og at det har reddet dem, men er jo ikke sikkert det blir likt i vår situasjon! [emoji16][emoji1360] men jeg vet folk mener bare godt med det når de kommer med tips da, så jeg setter jo pris på det også! [emoji5][emoji173]️

Skulle ønske jeg kunne strikke [emoji849][emoji23] men i familien så strikker ALLE, så er vell ikke veldig redd for å ikke få noe fint strikk [emoji7] men det hørtes ut som en veldig god plan! Om man får låne av venner og familie så er det gull verdt når det bare er snakk om en liten periode [emoji16][emoji1360] hvor har du kjøpt mammabukse, og har du allerede begynt å brukt den? [emoji5]

Kjøpte en jeans på HM. Den jeansen jeg kjøpte til første svangerskap er utslitt etter å ha blitt brukt mye gjennom to svangerskap. Hadde bare en jeans [emoji4] og så har jeg ei som er litt mer cargo type som jeg kjøpte til andre svangerskap. Den holder fortsatt. Har ikke klart mine vanlige bukser siden uke 8, først på grunn av kvalme og nå på grunn av mage [emoji4] men brukte vel ikke så mye bukser før vi kom til Norge på sommerferie og da var jeg 13 uker.

Ååå så spennende [emoji7] er det mye billigere i Sverige å handle?? Gjelder dette alt av utstyr og klær? [emoji5][emoji5]

Etter det jeg har hørt skal det være veldig mye billigere med flasker, smokker, kluter, bodyer, o.l.
Samme med babygym, bæresele og vogn kan man og finne en del billigere. Sistnevnte er man jo avhengig av å finne en modell fra butikken med mindre man bor i nærheten da. [emoji4]

Men det jeg håper på er at de har litt annet utvalg enn i butikkene her, så får prisen heller være [emoji854]

Etter det jeg har hørt skal det være veldig mye billigere med flasker, smokker, kluter, bodyer, o.l.
Samme med babygym, bæresele og vogn kan man og finne en del billigere. Sistnevnte er man jo avhengig av å finne en modell fra butikken med mindre man bor i nærheten da. [emoji4]

Men det jeg håper på er at de har litt annet utvalg enn i butikkene her, så får prisen heller være [emoji854]
Åja, okei! :-) Kanskje jeg klarer å grine meg til en tur sammen med kjæresten når den tid kommer! hihi :-D

Så koselig at moren din og svigers har begynt å shoppe til den lille [emoji7] det er jo veldig greit å få komme i gang så en får delt kostnadene litt utover mnd! [emoji5][emoji1360] kjøper du fordi du kommer over eller fordi det er gode tilbud? [emoji16]

jeg kjøper på tilbud, å når vi finner noe vi liker :)

Åå det var snillt av dem [emoji7][emoji173]️

Ja dette er min første, men kjærestens andre! Men jeg aaaner jo ikke hva en egentlig trenger.. plutselig hører du folk snakke om ting som du aldri har hørt om eller vet hvordan funker, men så er det noe de mener at man MÅ ha?? [emoji849][emoji23] og plutselig skal alle tipse om det og det, og jeg bare hallooo, kan jeg få puste litt her?? Jeg har ikke engang begynt å sett på sokker til babyen en gang!!! [emoji23][emoji1366]

Ja, veldig takknemlig for at de insisterte på å kjøpe vognen til lille[emoji7][emoji7]

Så koselig med en liten en sammen da[emoji2]
Haha, ja ikke sant[emoji23][emoji28] Ganske overveldende og forvirrende når folk kommer med tips om utstyr, og listen bare blir lenger og lenger[emoji28] Godt vi har en del måneder igjen på oss[emoji38] Det viktigste er nok det babyen trenger med en gang, alt annet kan heldigvis kjøpes etterhvert som babyen vokser[emoji4]

Ble visst med noen plagg hjem fra kjøpesenteret i dag :angelic: Så koselig å endelig kunne titte i babyavd :love017Men det er veldig lite unisex å få tak i!:eek: Så skal bli greit å få vite kjønnet på oul :-)

Var på ikea og de hadde 30 % på sprinkelsengen vi hadde sett oss ut, så da ble jammen den med oss idag [emoji23] den får ligge flatpakket til rommet er klart [emoji23]

Ble visst med noen plagg hjem fra kjøpesenteret i dag :angelic: Så koselig å endelig kunne titte i babyavd :love017Men det er veldig lite unisex å få tak i!:eek: Så skal bli greit å få vite kjønnet på oul :-)

Det har jeg også opplevd! Har fått tak i hvit og grått, men det er ikke veldig mye utvalg. Noen merker har ikke kjønnsnøytrale klær en gang.
Er såååå gira på å få vite kjønn nå altså[emoji28]

Kjøpte BB Hug me i går :D

Har du tatt den i bruk? Jeg vurderer sterkt å kjøpe den, jeg har allerede vansker med å finne en god sovestilling. Bruker alt av dyner for å støtte, men det funker akkurat nå når jeg bare er 13 uker på vei - det vil ikke holde i lengden. Samtidig er 1000 i putekjøp rett før ferietur ikke så veldig lurt rent økonomisk.. jeg håpet egentlig at den ikke var så bra, men makan til lovprising av et produkt skal man lete lenge etter, så jeg må vel ha den til slutt

Åå så gøy [emoji7][emoji1362] så deilig å endelig få litt smått i hus tenker jeg! Går litt mer opp for en da kanskje.. [emoji849][emoji848]

Kjøpte BB Hug me i går :D

Har du prøvd den ut? [emoji16] jeg såg først i går hva prisen var! Fyttikatta!! Venninna mi viste med den på barnas hus og sa den var såå deilig! Var dyr men absolutt verdt prisen! Så ser jeg på prisen og den ligger på ca 500kr.. det var ikke så ille tenker jeg da.. men når jeg sjekker på nett er det bare trekket som koster 500 [emoji43][emoji43] men kommer nok til å kjøpe den selv [emoji23] innbiller meg den kommer på salg etterhvert...

Har du prøvd den ut? [emoji16] jeg såg først i går hva prisen var! Fyttikatta!! Venninna mi viste med den på barnas hus og sa den var såå deilig! Var dyr men absolutt verdt prisen! Så ser jeg på prisen og den ligger på ca 500kr.. det var ikke så ille tenker jeg da.. men når jeg sjekker på nett er det bare trekket som koster 500 [emoji43][emoji43] men kommer nok til å kjøpe den selv [emoji23] innbiller meg den kommer på salg etterhvert...

Ja, den var veldig god. Bedre enn vanlige puter som jeg har brukt mellom beina og sånn til nå. Var 25% rabatt gjennom kundeklubben til barnas hus nå nettopp, tror kanskje det gjelder enda.

Jeg som skulle vente en stund med å kjøpe noe, ihvertfall vogn og lignende!! Men jeg klarte å få kjæresten med på barnas hus bare for å se! Så har de plutselig 20% på utstillingsvaren av den vognen vi har tenkt på.. (understell og sportsdel bare). Vi holdt på å kjøpe den der og da, men fikk muligheten til å legge den av til mandag. Jeg er så usikker!! Vi sparer jo en del på å kjøpe den! Snakk om 2-3000. Men så ville jeg ha ventet LITT mtp penger, for å være sikker på at det har gått bra osvosv... er 14+6 i dag. Hva tenker dere?? Tipper vi kommer til å gå for den da det er den vognen jeg på en måte har hatt øverst på listen.. (har vært åpen for andre altså, men har aldri sett så mye på vogner). [emoji33]

Back
Topp